جوان سازی دست

جوان سازی دست


دست ها هم اهمیت دارند!

چهره شما اولین برداشت شما از جهان و اولین ناحیه از بدن شما است که بیشتر افراد از نظر بصری با آن ارتباط برقرار می کنند. اما دستان شما نیز در زندگی حرفه ای و اجتماعی بخشی مهم از اولین برداشت ها هستند. دست دادن، کمک به یک همکار در انجام یک کار، مرتب کردن لباس در هنگام خرید - همه این فعالیت های ساده اما مهم شما را مجبور می کند که دستان خود را در معرض دید جهانیان قرار دهید.
متأسفانه، به نظر می رسد برخی از بیماران، علائم پیری در پشت دستان را، مدتها قبل از حمله خطوط زیر و چین و چروک به بافت صورت، ببینند. آنها احساس خودآگاهی دارند و حتی ممکن است به طور فعال از موقعیت های اجتماعی دوری کنند. باید بدانید که با تزریق ژل زیر پوست دست می توانید دست خود را حجم دهید و جوان کنید و تزریق ژل به شما کمک می کند اعتماد به نفس خود را بازگردانید.
اگر به فکر جوان سازی خود هستید همین الان با کلینیک زیبایی خانم دکتر کوثر هدایت تماس بگیرید.


جوان سازی فقط برای صورت نیست


وقتی به فکر از بین بردن خطوط و چین و چروک ها با تزریق ژل هستید، به احتمال زیاد به مواردی که اطراف صورت و گردن هستن فکر می کنید. ولی لازم ذکر است، پرکننده هایی مانند: Restylane و Ellansé برای پیری پوست دست نیز استفاده می شوند. با توجه به افزایش سن تزریق ژلRestylane و Ellansé در اطراف چشم، دهان، بینی و چانه و همچنین پوست دست شما می توانند جادو کنند و باعث می شود جوانتر به نظر برسید. سن شما را کمتر می کنند و شما را بیشتر شبیه خودتان یعنی شبیه زمانی که جوان تر بودید می کند و حس خوبی به شما خواهد داد.

جوان سازی دست


جوان سازی دست توسط Ellansé


Ellanse یک پرکننده پوستی و یک محرک کلاژن است که از سال 2010 در انگلستان بوجود آمده است. این فیلر منحصر به فرد از دوماده اصلی تشکیل شده است. ۷۰ درصد حجم آن را ماده ای به نام carboxymethyl cellulose (cmc) تشکیل می دهد که از خانواده قندهاست و حمل کننده اصلی ذرات ژل است و ۳۰ درصد باقی مانده از ماده) poly caprolactone (PCL تشکیل شده که ماده اصلی ژل است و محرک تولید کلاژن. این یک پرکننده پوستی منحصر به فرد است که تولید کلاژن طبیعی بدن را تحریک می کند تا نتایج زیبا، تازه و ماندگار بیشتری ایجاد کند. بعد از تزریق الانسه بصورت آنی و فوری بهتر شدن ظاهر دست و جبران حجم از دست رفته را مشاهده می کنید ولی این صرفا بخشی از خوبی ماجراست. باگذشت زمان اگرچه cmc جذب میشود و ممکن است بعد از حدود دو تا سه ماه افت مختصری در نتایج تزریق ببینید ولی بعد از سه ماه بدلیل کلاژن سازی که توسط ذرات pcl انجام می گیرد نتایج بهتر میشود وحتی بعد از جذب کامل فیلر این اثرات خوب کلاژن سازی ماندگار باقی می ماند.
هیچ بخشی از بدن بیش از دستان شما داستان سن شما را نمی گوید.


دست ها آسیب بیشتری در محیط زیست می بینند و اغلب محافظت کمتری نسبت به بقیه بدن دارند. دستان ما به ویژه در برابر اثرات مخرب محیط اطراف آسیب پذیر هستند. خشکی، کاهش آب میان بافتی پوست، صدمه سد دفاعی پوست، بروز لکه های پیری یا لنتیگو، ناهمواری در سطح پوست، رگهای قابل مشاهده، خطوط ریز و چین و چروک ها همگی می توانند بر ظاهر سنی دست شما بیفزایند.


قرار گرفتن در معرض اشعه ماورا بنفش مخرب خورشید می تواند منجر به ایجاد لکه های قهوه ای رنگ مانند "لکه های پیری" شود. با افزایش سن، لایه های زیر پوستی چربی نازک می شوند و متأسفانه در هر دهه حدود 7 درصد ضخامت پوست را از دست می دهیم. این امر منجر به برجسته شدن رگها، استخوانها و تاندون های دست می شود. عوامل مختلفی از جمله کاهش کشش و حجم پوست، عروق پوستی، قرار گرفتن درمعرض آفتاب و مواد شیمیایی و استعمال دخانیات وجود دارد که همگی به پیری دست ها کمک می کنند. این تغییرات می تواند به ظاهر "اسکلتی مانندی" منجر شود که به نظر بسیاری افراد غیر جذاب است.


در 50 سالگی اغلب افراد دچار چین و چروک دست می شوند.
کاهش حجم را می توان با پرکننده های پوستی مانند تزریق Ellanse بر طرف کرد. تزریق Ellanse برای چاق شدن و دوباره پر کردن حجم پشت دست کارامد است، تا بلافاصله ظاهر جوان دستمان را برگردانیم. تزریق Ellanse همانطور که ذکر شد فقط حجم از دست رفته را جبران نمی کند بلکه کیفیت پوست را بالا می برد، برجستگی تاندون ها، اعصاب و رگها را می پوشاند. آنچه این محصول را کاملاً منحصر به فرد می کند توانایی آن زیر پوست است زیرا بسیارکارامد عمل می کند و منجر به تحریک ساخت کلاژن می شود.
بطور خلاصه و به زبان ساده تر پس از درمان به دلیل ماده پر کننده بهبود فوری مشاهده می کنید. طی چند ماه، با تخریب تدریجی مواد پرکننده، نتایج ظاهری اندکی کاهش می یابد. ولی با تولید کلاژن، نتایج دوباره بهبود می یابند و باعث ایجاد اثر حجم دهی و بهبود در بافت پوست می شوند.
تزریق Ellanse رشد کلاژن طبیعی و جدید را تحریک می کند که برای چندین ماه به تولید خود ادامه می دهد. اثر تزریق Ellanse در دست بر حسب نوع فیلر الانسه می تواند تا چهار سال دوام داشته باشد.


فواید تزریق Ellanse در دست


باعث بهبود و کاهش ظاهر استخوانی و برجستگی رگ های پشت دست می شود.
ظاهری نرم و کاملتر به دستان می بخشد که بیانگر جوانی است.
رنگ تیره رگ ها را کاهش می دهد.
کلاژن جدید را در پوست تحریک می کند که تولید آن برای چندین ماه ادامه دارد.
نتایج با گذشت زمان بهبود می یابند.
کیفیت کلی پوست را بهبود می بخشد.
نتایج طولانی مدت است و بر حسب نوع الانسه ای که تزریق میشود از یک سال تا بیش از ۴ سال ماندگاری دارد.

 

جوان سازی دست

تزریق Restylane در دست


Restylane چیست؟


Restylane یک پرکننده پوستی قابل تزریق است که حاوی غلظت ۲۰ میلی گرم در میلی لیتر از اسید هیالورونیک (HA) مشتق از باکتری استرپتوکوک است که در ترکیب با آب استریل با ph خنثی و ./3 درصد لیدوکائین (یک ماده بی حس کننده) است. هنگامی که به زیر سطح پوست تزریق می شود، باعث بهبود کشش پوست و آبرسانی عمیق پوستی می شود. با مرطوب سازی از درون، خطوط ریز و چروک های سطحی را کم می کند تا ظاهری چرب تر، نرم تر و مرطوب داشته باشد. حجمی اضافه می شود که خطوط و چین و چروک ها را صاف می کند.
Restylane Lyft مناسب دستهاست و با حجم دادن مجدد ناحیه برای کاهش دید رگها، تاندون ها و استخوان ها عمل می کند. همچنین سطح پوست را صاف می کند تا خطوط ظریف و چین و چروک را کاهش دهد و باعث می شود دستان شما به طور کلی جوان تر به نظر برسند.


مزایای تزریق Restylane در دست


حدود 12 ماه در پوست می ماند. این ماده آب را برای آبرسانی جذب می کند و بافت پوست دست را بهبود می بخشد . حتی در بررسی بزرگی که انجام شده بود بعد از ۱۲ماه هم ۷۳ درصد بیماران از بهترشدن کیفیت پوست خود نسبت به قبل تزریق راضی بودند.
تزریق Restylane به ندرت باعث ایجاد عوارض جانبی طولانی مدت می شود اما می تواند توسط هیالورونیداز حل شود. تزریق این فیلر در کسانی که سابقه حساسیت به لیدوکایین یا فراورده های هیالورونیک اسید رو ارند یا اختلال خونی دارند و یا در محل تزریق عفونت فعال دارند توصیه نمی شود. در دوران بارداری مثل دیگر فیلرها بهتر است انجام نشود و در دوران شیردهی حتما با مشورت پزشک انجام شود.


سوالات متداول در مورد فیلر دست


آیا تزریق ژل در دست دردناک است؟


خیر. مقادیر کمی بی حس کننده در نقاط تزریق زیر پوست به آرامی تزریق می شود و از پماد های بی حسی استفاده میشود تا تزریق فیلر زیر پوست دست را احساس نکنید.


عوارض جانبی تزریق ژل در دست چه هستند؟


قرمزی ، تورم و کبودی می تواند رخ دهد. بعضی از افراد ممکن است با Restylane یا Ellansé کمی خارش فوری داشته باشند، در صورت نیاز با برخی از قرص های ساده آنتی هیستامین این مشکل را می توان درمان کرد.


تزریق ژل در دست چه مدت طول می کشد؟


انجام این تزریق برای هر دو دست حدود ۲۰ دقیقه طول می کشد.


اثرات تزریق


Restylane به طور متوسط می تواند تا ۱۲ ماه طول بکشد. برخی از افراد برای حفظ نتیجه نیاز به درمان مجدد دارند.
Ellanse معمولا ماندگاری بیشتری دارد و بر حسب نوع فیلری که تزریق شود اثرات مثبتش می تواند ۱ تا ۴ سال طول بکشد.

در انتها لازم است بگوییم زیبایی، شادابی و جوانی فقط مخصوص خانمها نیست، چه بسا ما در کلینیک زیبایی خانم دکتر کوثر هدایت بسیاری آقایانی را داریم که علاقه به رسیدگی پوستشان هستند، پس منتظر تماس های شما عزیزان هستیم.

 

 

نویسنده: بهنوش بهرامعلی

 


کلینیک تخصصی صاحب کوثر
کلیه حقوق این وب سایت محفوظ و متعلق به دکتر کوثر هدایت میباشد.
[ طراحی وب سایت و سئو | امپریال برند ]