نقد و بررسی لیزر candela

نقد و بررسی لیزر candela

لیزر موهای زائد Candela چیست؟

زمان آن فرا رسیده است که فارغ از نوع پوست، از لیزرموهای زائد هیجان زده شوید. این چهارمین روش آرایشی غیرتهاجمی محبوب درجهان است.

 در دستگاه لیزر موهای زائد Candela  هندپیس یا دسته کوچک برای هدایت پرتوی نور لیزر به منطقه تحت درمان استفاده می شود. سلولهای پوستی هدف یا همان فولیکولهای رنگی مو این نور را جذب می کنند و آن را به گرما تبدیل می کنند.

این باعث از بین رفتن فولیکول مو می شود به طوری که دیگر نمی تواند مو تولید کند و Candela این کار را بدون آسیب رساندن به پوست اطراف انجام می دهد.

اکنون لیزر موCandela  در کلینیک زیبایی خانم دکتر هدایت برای برداشتن موی زاید استفاده می شود. لیزرموCandela بسیار محبوب بوده و در بیش از 85 کشور جهان مورد استفاده قرار می گیرند.

در کدام قسمت از بدن لیزرموCandela  تاثیر زیادی دارد؟

  1. زیر بغل

  2. پاها

  3. لب بالا

  4. چانه

  5. منطقه بیکینی

  6. سینه

تقریباً در هرجایی که موهای ناخواسته دارید ، لیزرموCandela می تواند آن را از بین ببرد.

لازم به ذکر است دستگاه کلینیک تخصصی خانم دکتر هدایت CANDELA GENTLEMAX PRO می باشد، که طی سالهای 2017 و 2018 جز بهترین دستگاه های دنیا مطرح شده است.

لیزر CANDELA GENTLEMAX PRO چیست؟

Candela Gentle Max Pro استاندارد طلایی را برای لیزر موهای زائد تعیین می کند. این یک قطعه جدید و ابتکاری از فناوری است که اغلب به آن Rolls Royce در لیزر موهای زائد می گویند. این لیزر با موفقیت دو لیزر را ترکیب می کند، لیزر Candela Alexandrite برای نوع پوست روشن و لیزر Candela Nd: YAG برای نوع پوست تیره، که مزایای بی شماری دارد.

 

لیزر candela

 

آیا استفاده از لیزر Candela دردناک است؟

درد همیشه در از بین بردن موهای زائد وجود دارد. اپیلاسیون، موچین یا بند انداختن همه راه ها دردناک هستند. آخ! چه کسی می داند اثرات طولانی مدت استفاده از کرم های موبر چیست؟

سیستم لیزرموCandela متفاوت است. این دستگاه با یک دستگاه خنک کننده دینامیکی یا ( DCD) ارائه می شود. خانم دکتر هدایت و متخصصانشان با استفاده از این دستگاه لایه فوقانی پوست را با محلول خنک کننده اسپری می کند.

این محلول فوراً لایه فوقانی پوست را سرد می کند. طی چند ثانیه، لیزر به همان نقطه برخورد می کند. این سرما و گرما که کمتر از یک ثانیه طول می کشد، به این معنی است که بیشتر افراد در تمام مراحل کار کاملا راحت خواهند ماند و درد را فقط یک لحظه احساس می کنند، پس از آن دردی احساس نمی کنند.

اگر فکر می کنید نسبت به یک فرد عادی نسبت به درد حساسیت بیشتری دارید، از خانم دکتر هدایت بخواهید یک کرم بی حس کننده را برای احتیاط بیشتر استفاده کند. سپس آرام باشید. شما در حال رسیدن به آن حالت بدون مو و احساس دلخواه خود هستید.

 

لیزر candela

 

به چند جلسه برای لیزرمو Candela نیازدارید؟

شما فولیکول های موی بسیاری حتی در یک ناحیه کوچک دارید، از بین بردن همه آنها در یک جلسه امکان پذیر نیست، اما هر جلسه درصدی از فولیکول های مو شما برای همیشه از بین خواهند رفت که معمولا حدود ۱۵ درصد موهاست. تعداد

جلسات مورد نیاز بستگی به موارد زیر دارد:

رنگ پوست و رنگ مو، لیزر روی موهای رنگی اثر دارد و اگر موها روشن باشد در اتمام درمان نیاز به یک دوره الکترولیز نیز خواهیم داشت.

منطقه تحت پوشش از نظر تعداد فولیکولهای مو و مدت زمان معمول چرخه رویش مو در هر محل

 مراحل رویش مو

اگر موهای تیره تری روی پوست روشن دارید سریعترین نتیجه را خواهید گرفت. لیزر برای هدایت نور از تضاد بین رنگ مو و رنگ پوست استفاده می کند. یک منطقه واحد معمولاً چهارتا شش جلسه طول خواهد کشید. هنگامی که برای مشاوره خود وارد کلینیک خانم دکتر هدایت می شوید ، خانم دکترهدایت می تواند ارزیابی کند که حدودا  به چند جلسه درمانی نیاز دارید.

 

لیزر candela

 

بعد از لیزرمو Candela وضعیت بدن چگونه است؟

پوست شما ممکن است برای چند دقیقه یا چند ساعت قرمز باشد. از آنجا که این قرمزی کم رنگ می شود، پوست نرم وشفافی ایجاد خواهد شد و از همه مهمتر دائمی است. اگرچه ممکن است به چندین جلسه نیاز داشته باشید، اما فولیکول های درمان شده دیگر نمی توانند مو ایجاد کنند.

قرمزی و التهاب تا سه روز بعد از لیزر موی زائد ممکنه است ادامه دار باشد استفاده از کرم های زینک اکسید و ترمیم کننده و داروهای استروییدی در رفع این حالت موثر است ولی اگر سوزش یا قرمزی بیشتر از سه روز طول کشید حتما با کلینیک تخصصی دکتر هدایت تماس بگیرید.

چگونه برای لیزر موهای زائد Candela آماده می شوید؟

برخلاف قبل از جلسه اپیلاسیون، قبل از انجام لیزر موهای زائد Candela  باید اصلاح کنید. اصلاح نه تنها موهای بلند را از بین می برد بلکه لایه فوقانی پوست را لایه برداری کرده و به لیزر دسترسی مستقیم به پیاز مو می دهد.

لیزر موهای زائد Candela به طور مداوم به روشن تر شدن پوست کمک می کند. اگر از تیرگی زیربغل یا ژنیتال یا کشاله ران خود رنج می برید قدم اول انجام این لیزر است که به شفاف تر شدن پوستتان کمک می کند.

باید از قرار گرفتن در معرض آفتاب برای چند روز قبل و بعد از لیز خودداری کنید. درهفته های آینده برای محافظت از پوست خود به محافظت ادامه دهید تا نتایج در کمترین جلسه ممکن بهینه شود. افتاب طبیعی گرفتن به منظور برنزه کردن و استفاده از سولاریوم تا انتهای جلسات لیزر ممنوع است.

به موهای خود در بین جلسات دست نزنید، اگر مو در آنجا نباشد، لیزر نمی تواند فولیکول خود را هدف قرار دهد.

دوستان زیادی در سراسر کشور در حال جستجو برای پیدا کردن پایینترین قیمت برای انجام لیزر موهای زاید بدنشان هستند، اما نکته ای که خانم های زیبا به آن توجه نمی کنن دستگاه مورد استفاده پزشک زیبایی و تخصص و مهارت او، تعداد جلسات و مهمترین مسیله تعداد شاتهای انجام شده در طی هر جلسه است، در نتیجه بهتر است قبل از خلاص شدن از موهای زاید خود و رسیدن به پوست صاف و بدن بدون مو با  کلینیک تخصصی خانم دکتر هدایت تماس بگیرید و وقت رزرو کنید.

 

نویسنده: بهنوش بهرامعلی

 


کلینیک تخصصی صاحب کوثر
کلیه حقوق این وب سایت محفوظ و متعلق به دکتر کوثر هدایت میباشد.
[ طراحی وب سایت و سئو | امپریال برند ]