ژل و فیلر Profhilo

ژل و فیلر Profhilo چیست؟

 یک درمان ضد پیری تزریقی است که از اسید هیالورونیک برای بهبود کیفیت پوست استفاده می شود. پوست در ساختار طبیعی خود از اسید هیالورونیک ساخته شده و با افزایش سن  و کاهش میزان و کیفیت اسیدهیالورونیک خاصیت و مقاومت خود را از دست می دهد. پروفایلو می تواند در صورت، گردن، بازوها، دست ها و زانوها، یا هر قسمت از بدن شما که علائم پیری را در پوست نشان می دهد، استفاده شود. بلافاصله بهبود قابل توجهی دررنگ پوست، آبرسانی و همچنین سفتی ایجاد می کندو خطوط و چروکها را به حداقل می رساند.

اسید هیالورونیک بیشتر به عنوان 'پرکننده' یا فیلر شناخته می شود و معمولاً برای حجم دادن به لبها، گونه ها و چانه  یا   رفع چروکها در مناطق دیگر صورت استفاده می شود. Profhilo به دلیل ساختار آن از چندین جهت با پرکننده های معمول متفاوت است. Profhilo در یک منطقه گسترده برای تقویت آبرسانی و نیز "بازسازی" پوست جریان می یابد.

این نوع فیلر بسیار طبیعی عمل می کند ولی باید در نظر داشت که نسبت به انواع دیگرگرانتراست.

 

ژل و فیلر Profhilo چگونه عمل می کند؟

اسید هیالورونیک ماده ای طبیعی است که در بدن ما تولید می شود و در پوست، مفاصل و سایر بافت های همبند یافت می شود. نقش آن حفظ رطوبت در بدن و کمک به تولید کلاژن است. می تواند 1000 برابر وزن خود آب را جذب و نگه دارد  که منجر به ایجاد رطوبت در پوست ایده آل می شود. با این حال، با افزایش سن، تولید اسید هیالورونیک آهسته می شود و پوست کدر و کم آب به نظر می رسد، در نتیجه خطوط ریز و چین و چروک ایجاد می شود.

Profhilo  حاوی یکی از بالاترین غلظتهای اسید هیالورونیک تثبیت شده در بازار است. از آنجا که پیوند حرارتی دارد و از نظر شیمیایی پیوند ندارد، به عنوان یک هیدراتور عمل می کند نه یک ماده پرکننده. این دارو دقیقاً در زیر سطح پوست تزریق می شود و در آنجا به سرعت پراکنده می شود و با بافت خود واکنش نشان می دهد تا بلافاصله هیدراتاسیون بدن را تقویت کند. در طول چهار هفته آینده مرحله دو  بعد از تزریق دوم شروع به کار می کند و باعث افزایش تولید الاستین و کلاژن می شود. این کار به طور موثرتری پوست را بازسازی می کند و به آن ظاهری نرم، صاف و محکم می دهد.

 با توجه به سازگاری ژلی مانند پروفایلو بعد از تزریق بدون ایجاد توده هایی به صورت یکنواخت توزیع می شود. این بدان معناست که می توان در مناطقی که به سختی درمان می شوند مانند گردن و پیشانی هم از آن استفاده کرد.

 

ژل و فیلر Profhilo برای چه کسانی مناسب است؟

در افراد بالای 30 سال که از شلی پوست، پوست خشک یا سایرعلائم قابل مشاهده پیری مانند خطوط ریز یا چین و چروک رنج میبرند مناسب است.

 

تزریق ژل و فیلر Profhilo چگونه است؟

Profhilo دقیقاً در زیر پوست با استفاده از سوزن های بسیار ظریف در نقاط از قبل تعیین شده تزریق می شود. تزریق پروفایلو بدون درد نسبی است و معمولاً قبل از درمان نیازی به کرم موضعی برای تسکین درد نیست. خود درمان بسیار سریع است و فقط حدود 10 دقیقه طول می کشد.

در صورت فقط پنج نقطه تزریق در هر طرف صورت لازم است تا حداکثر نتیجه را بدهید.

البته مکان و جای تزریق بستگی به تجربه و دانش پزشک زیبایی دارد.

توصیه می شود همین حالا با مرکز زیبایی خانم دکتر کوثر هدایت تماس بگیرید.

 

ژل و فیلر Profhilo

 

مراقبت بعد از تزریق ژل و فیلر Profhiloچگونه است ؟

هیچ مراقبت خاصی وجود ندارد. توصیه می شود از الکل، آسپرین یا داروهای ضد التهاب در 24 ساعت قبل از درمان استفاده نکنید.

بلافاصله پس از درمان باید از آرایش خودداری کنید و به مدت 24 ساعت ورزش، شنا و هرگونه فعالیت بدنی شدید را انجام ندهید. همچنین بهتر است چند روز پس از درمان از سونا و اتاق بخار خودداری کنید.

مصرف آب فراوان مخصوصا در ۲۴ ساعت اول تزریق توصیه می شود.

 

خطرات و عوارض جانبی تزریق ژل و فیلر Profhilo چیست؟

هیچ عارضه جانبی طولانی مدت وجود ندارد. پروفایلو به طور کامل توسط بدن متابولیزه می شود.

قبل از درمان هیچ آزمایش آلرژی لازم نیست.

خطر واکنشهای آلرژیک به میزان قابل توجهی کم است زیرا Profhilo فاقد هرگونه مواد شیمیایی مصنوعی است که برخی از افراد ممکن است در برابر آن واکنش نشان دهند.

بعضی از افراد ممکن است قرمزی، کبودی جزئی، حساسیت به لمس و همچنین خارش در محل های تزریق را تجربه کنند اما این موارد موقتی بوده و باید طی چند ساعت تا یک روز برطرف شوند.

 

موارد منع مصرف ژل و فیلر Profhilo چیست؟

بیمارانی که دچار اختلالات خونریزی یا سیستم ایمنی هستند یا بدنشان به دلیل بیماری های عفونی، سرطان، اچ آی وی یا دیابت در شرایط ویژه ای به سر می برد، باید قبل از تزریق پروفایلو با پزشک خود مشورت کنند.

پروفایلو مانند دیگر درمان های تزریقی زیبایی در دوران بارداری توصیه نمی شود. در دوران شیردهی با پزشک خود مشورت کنید.

مانند هر روش دیگر، یافتن یک پزشک باتجربه و واجد شرایط برای انجام درمان بسیار مهم است. در این مورد می توانید از مشورت با خانم دکتر کوثر هدایت در کلینیک زیبایی شان بهره ببرید.

 

هزینه انجام ژل و فیلر Profhilo

قیمت ها بسته به جایی که تزریق را انجام می دهید می توانند تفاوت قابل توجهی داشته باشند.ما در کلینیک زیبایی خانم دکتر هدایت پایین ترین قیمت و بهترین کیفیت را در اختیارتان می گذاریم.

البته باید در نظر داشته باشید ژل و فیلر Profhilo جز گرانترین انواع تزریق است.

 

آیا انجام ژل و فیلر Profhiloارزشمند است ؟

اثرات Profhilo ظریف اما فوری است. شما بلافاصله پس از اولین درمان تفاوت را مشاهده خواهید کرد، پوستتان روشن تر و صاف تر به نظر می رسد. با گذشت زمان، این اثرات افزایش می یابد و بسته به هر بیمار، می تواند تا شش ماه طول بکشد. با تزریق دوم که بعد از یک ماه انجام میشود اثر درمان کامل میشود. اگر در این مورد سوالی دارید می توانید با کلینیک زیبایی و لیزر خانم دکتر کوثر هدایت تماس بگیرید.

 

 

نویسنده: بهنوش بهرامعلی


کلینیک تخصصی صاحب کوثر
کلیه حقوق این وب سایت محفوظ و متعلق به دکتر کوثر هدایت میباشد.
[ طراحی وب سایت و سئو | امپریال برند ]