Ellanse چیست؟

Ellanse چیست؟

مقدمه

همه می خواهند برای همیشه جوان باشند. این هدف نهایی برای هر زن و مرد ی است که بیش از 30 سال سن دارند. پیری تغییراتی را در ظاهر به همراه دارد. برای مثال، تولید کلاژن بدن ما کاهش می یابد (در مقایسه با زمانی که جوان تر بودیم)، بنابراین چین و چروک شکل می گیرد، خطوط پیری عمیق تر می شوند و پوست استحکام و کشسانی کلی خود را از دست می دهد. این تغییرات به ویژه برای افرادی که به ظاهرخود حساس هستند و از پوست خود مراقبت می کنند بسیار مهم است. یکی از راه های حفظ جوانی، اتخاذ یک سبک زندگی سالم و فعال است. استرس کم و خواب کافی همیشه به شما کمک می کند.محصولات زیادی وجود دارد که نوید بخش زیبایی و ظاهر جوان است، اما تعداد کمی از آنها می توانند نتایج واقعی کسب می کنند. به همین دلیل استفاده از فیلر ها این روزها بسیار محبوب هستند. Ellanse فیلری است که می تواند ظاهر طبیعی تری به شما می بخشد و به نتایج طولانی مدت منجر شود.

Ellanse چیست؟

Ellanse یک فیلر بی نظیر است که نه تنها بلافاصله می تواند چین و چروک های پوستی را اصلاح کند، بلکه با تحریک کلاژن سازی طبیعی بدن اثر خود را به یک نتیجه طبیعی طولانی مدت تبدیل می کند. این فیلربرای جوان سازی توصیه می شود و همچنین برای جوان سازی صورت  و دست ها نتایج بسیار خوبی دارد.

Ellanse یک فیلر تزریقی است که عاری از مضرات پیروژن و لاتکس است. ماده مؤثر موجود در فیلر Ellanse میکروسفرهای - (PCL (Poly Caprolactone است. این (میکروسفرها PCL) ، یک پلیمر نرم بیولوژیکی قابل کنترل هستند و وظیفه تولید کلاژن را بطور طبیعی در بدن انسان به عهده دارند. از آنجا که کلاژن یک پروتئین فوق العاده مهم است که بافت ها و استخوان ها را در کنار هم نگه می دارد، Ellanse به دلیل داشتن خاصیت تحریک کننده زیستی قوی، در ترمیم مجدد کشش پوست به طرز معجزه آسایی کارآمد هستند.

علاوه بر این، کلاژن به ساختار پوست و خاصیت ارتجاعی آن کمک می کند. از این رو، افزایش سطح کلاژن پوستی یا جلوگیری از ازبین رفتن آن منجر به کاهش خطوط ریز، عمق چین و چروک و افتادگی پوست می شود. که به نوبه خود باعث می شود فرد جوان تربه نظر برسید.

از آنجا که Ellanse قادر به تحریک و بازسازی کلاژن است ، بسیاری از بیماران با Ellanse نتایج باورنکردنی را مشاهده می کنند. بعد از Ellanse، بیماران دو تا چهار سال از درخشش و درخشندگی پوستهای جوانتر لذت می برند. درمان های مداوم برای حفظ نتایج لازم است. در کل، Ellanse به عنوان یکی از بهترین و موثرترین روشها در مقایسه با دیگر انواع فیلرها می باشد.

Ellanse نسبت به فیلرهای هیالورونیک ماندگاری بیشتری دارد، حداقل 2 سال ماندگاری دارد و حتی بعداز اینکه خود ژل از بین می روند، Ellanse به دلیل کلاژن سازی که روی بافت دارد یه بخش قابل توجهی از تاثیراتش روی بافت باقی می ماند.بخاطر همین برای کلاژن سازی پشت دست، رفع اسکارهای اکنه یا برای بیمارانی که ماندگاری بالاتری مد نظرشان هست، استفاده می شود. Ellanse برای مناطقی مثل گونه و چانه استفاده میشود.مناطقی که تزریق Ellanse ممنوع است: لب و فرو رفتگی خط اخم است.

 

Ellanse چیست؟

 

ساختار Ellanse چگونه است؟

هنگامی که به پوست تزریق می شود، Ellanse یک فرآیند 2 مرحله ای دارد. حامل ژل CMC فوراً نواقص پوستی را حجیم کرده و برطرف می کند. از طرف دیگر میکروسفرهای PCL باعث ترمیم و تولید الیاف کلاژن می شوند تا مناطق اصلاح شده جوانتر و درخشانتر ظاهر شوند و آبرسانی شوند. این اثر می تواند بین دو تا چهار سال به طول انجامد. این فرآیند جذب زمانی اتفاق می افتد که مولکول ها به تدریج با گذشت زمان حل شوند. میکروسفرها حجم اصلی خود را حفظ می کنند تا تقریباً تمام مولکول ها کاملاً حل شوند. طول عمر Ellanse به تعداد مولکولی که میکروسفرها دارند بستگی دارد. هرچه مولکول های بیشتری وجود داشته باشند، نتیجه طولانی تر خواهد بود. اسید هیالورونیک فقط می تواند چین و چروک های تشکیل دهنده را پر کرده و آن را کامل تر کند اما میکروسفرهای PCL و ژل CMC به طور مستقل باعث  جوانسازی پوست می شوند و جوانی را که فرد به دلیل پیری از دست داده است دوباره باز می گرداند. عوارض جانبی این روش متنوع است اما ممکن است شامل قرمزی، تورم و کبودی باشد. واکنش ملتهب خفیف ممکن است و پوست به آرامی از تزریق های کم تهاجمی بهبود می یابد.

 

Ellanse چیست؟

 

نواحی بدن که با فیلر Ellanse درمان می شوند؟

Ellanse را می توان برای معالجه هر ناحیه که نشان از پیری دارد، استفاده کرد اما در درجه اول روی صورت استفاده می شود. مناطق مشترک عبارتند از گیجگاه یا شقیقه و بالای ابرو، گونه ها، بینی، چین های بینی، لب ، فک، چانه و ماریونت. سایر مناطق درمانی شامل دست و گردن است. نتایج مورد انتظار شامل کاهش چین و چروک ، حجم اضافه شده و کانتور به گونه ها، چانه ها و فک پایین، پر کردن حفره های زیر چشم (فرورفتگی)، خطوط بینی به دهان، برآمدگی گوشه های دهان، ظاهر نرم جای زخم های آکنه،جوان سازی پوست روی گردن ، شکاف و دست ها می باشد.

 

مقاله: تزریق ژل و فیلر

 

درمان Ellanse چقدر طول خواهد کشید؟

فیلرها مانند جراحی ها روش بلند مدت نیستند، بنابراین روش کوتاه مدت ولی آسان تری هستند. نه تنها به بیهوشی نیاز نخواهید داشت بلکه در کمتر ین زمان انجام می شود و در مطب دکتر زیبایی انجام می شود. فایده این است که بدن شما برای تولید کلاژن خود تحریک می شود که یک اثر شگفت انگیز است. اگر در مورد فیلرها و اینکه چقدر طبیعی هستند شک و تردید دارید - فیلرهای پوستی Ellanse بهترین گزینه برای شماست. بدون تغییر در عمل جراحی، صورت شما را تغییر شکل داده و آنرا محکم می کند.

بعد از تزریق فیلر Ellanse چه کاری نباید انجام دهیم؟

حداقل 24 ساعت نباید ورزش کنید. حمام های گرم ممنوع است. نکته دیگری که باید در نظر داشته باشید،این است که نباید در معرض آفتاب قرار گرفت. حداقل یک هفته پس از تزریق توصیه می شود در معرض حمام آفتاب قرار نگیرید، زیرا این امر می تواند به نتایج آسیب برساند. اگر مشکل بیماری زمینه ای دارید حتما به پزشکتان اطلاع دهید‌ اگر سابقه تبخال دارید باید از اسیکلوویر یا والاسیکلوویر استفاده کنین و تا ۴۸ساعت بعد تزریق در محل ورود کرم پودر یا مواد آرایشی استفاده نکنین.

مزیت بزرگ فیلر Ellanse این است که پیری را به تاخیر می اندازند و وضعیت پوست را بهتر می کند. این انتخاب توسط افرادی که دارای برخی از زخم ها در چهره خود هستند نیز ارجح است. این نیز می تواند باعث بهبود رنگدانه های پوستی شود. بنابراین افرادی که چندین عیوب دارند و می خواهند آنها را اصلاح کنند، تزریق فیلر Ellanse بهترین راه حل است. یکی از بهترین درمانهای فیلر جهت درمان اسکار اکنه (جای جوش) استفاده از فیلر Ellanse است.

 

Ellanse چیست؟

 

آیا ELLANSE مورد تأیید FDA است؟

Ellanse بطور رسمی توسط MHRA در انگلیس و FDA در ایالات متحده و برای ترمیم و یا اصلاح علائم از بین رفتن چربی صورت (لیپواتروفی) تأیید شده و برای درمان خطوط صورت و چین و چروک استفاده می شود. هر دو CMC و PCL به ترتیب توسط FDA به عنوان مواد شناخته شده به عنوان ایمن (GRAS) شناخته شده.

 

مقاله: بوتاکس چیست؟

 

نویسنده: بهنوش بهرامعلی

 


کلینیک تخصصی صاحب کوثر
کلیه حقوق این وب سایت محفوظ و متعلق به دکتر کوثر هدایت میباشد.
[ طراحی وب سایت و سئو | امپریال برند ]