لیزر موهای زائد|دکتر کوثر هدایت

لیزر موهای زائد و رازهایی که باید بدانید


امروزه از بین بردن موهای زائد یکی از معضل های اساسی می باشد. افراد برای از بین بردن موهای زائد تمامی روش ها را امتحان می کنند تا به بهترین روش دست یابند.

 

روش های از بین بردن موهای زائد شامل:

 اصلاح با بند
 اصلاح با وکس
 استفاده از ژیلت
 اصلاح با موم
 انجام اپیلاسیون
 استفاده از موچین و قیچی


تمامی این روش ها همراه با درد بوده و دائمی نمی باشد؛ یعنی افراد بعد از امتحان این روش ها حداکثر تا یک هفته از شر موهای زائد در امان است و بعد از این مدت موها به رشد خود ادامه می دهند.


از سال ها پیش متخصصان پوست و مو با آوردن وسیله ای به نام لیزر این مشکل را حل کردند. متخصص پوست و مو با لیزر موهای زائد بدون درد موهای زائد را از بین می برد و دیگر نیاز نیست تا شما برای از بین بردن موهای زائد درد زیادی را تحمل کنید.


بهتر است بدانید با مراجعه با مراکز لیزر موهای زائد دکتر زیبائی شما با توجه به رنگ پوست شما دستگاه مخصوص برای لیزر موهای زائد انتخاب می کند. متخصص زیبائی در این مورد سررشته کافی دارد و شما را به خوبی هدایت می کند.


در واقع عملکرد دستگاه لیزر بدین صورت است که اشعه های لیزر فولیکول های موی شما را مورد هدف قرار می دهد و اگر تفاوت رنگ پوست و موی شما کم باشد باید از دستگاه های ویژه استفاده شود.
متخصص زیبائی با در نظر گرفتن تمامی فاکتورها دستگاه لیزر مناسب را به شما معرفی می کند. دکتر زیبائی تمامی شرایط را با شما در میان می گذارد تا خودتان انتخاب کنید.
با انجام لیزر موهای زائد توسط دکتر پوست و مو حدود 80% از موهای شما به طور کامل از بین می رود و 20% مویی که رشد می کند مویی کاملا نرم و نازک می باشد. دکتر زیبائی بر این باور می باشد که لیزر موهای زائد یک روش دائمی نیست.

شما نیز می توانید لیزر موهای زائد خویش را به ما بسپارید تا زیر نظر متخصصین پوست و مو و با نظارت کامل برای تان انجام گردد. برای بهره مندی از این آفر بر روی لینک زیر کلیک نمایید.

لیزر موهای زائد


همانطور که می دانید تمامی کارهایی که باعث زیبائی شما می شود و جنبه ی آرایشی دارد به نوعی هزینه هایی را در بر دارد. لیزر موهای زائد نیز اینگونه است. دکتر زیبائی با توجه به برخی شرایط هزینه ی مورد نیاز جهت لیزر موهای زائد را برای شما برآورد می کند.


همچنین متخصص پوست و مو قبل از انجام لیزر موهای زائد از شما می خواهد تا مواردی را رعایت کنید.

این روزها کمتر کسی را می شناسید که کلمه بوتاکس را نشنیده باشد و از فواید بوتاکس آگاه نشده باشد. اگر چه بسیاری بر این باورند که فواید بوتاکس فقط مربوط به زیبایی صورت می شود، ولی واقعیت این است که فواید بوتاکس خیلی بیشتر از جنبه زیبایی آن است. اگر می خواهید بیشتر با فواید بوتاکس آشنا شوید، در این مقاله سعی خواهیم کرد جنبه های دیگری از فواید بوتاکس را نیز به شما معرفی کنیم.

فواید بوتاکس


مراقبت های قبل از لیزر موهای زائد


 قبل از مراجعه به دکتر زیبائی برای لیزر موهای زائد از آفتاب سوخته شدن پوست خود جلوگیری کنید.
 سه تا چهار هفته قبل از مراجعه به متخصص پوست جهت لیزر موهای زائد از ژیلت برای از بین بردن موها استفاده کنید.
 از مصرف دارو های رقیق کننده خون بپرهیزید.
 قبل از مراجعه به مطب دکتر زیبائی جهت لیزر موهای زائد منطقه مورد نظر را اصلاح کنید.


شاید برای افراد سوال باشد که لیزر موهای زائد برای کدام نواحی می باشد؟


در پاسخ به این سوال بهتر است بدانید که لیزر موهای زائد با توجه به سلیقه ی مراجعه کننده به دکتر پوست و مو در هر ناحیه ای انجام می شود. این نواحی می تواند شامل:


 لیزر موهای زائد صورت
 لیزر موهای زائد زیر ابرو
 لیزر موهای زائد پشت لب
 لیزر موهای زائد زیر بغل ها
 لیزر موهای زائد تمامی نواحی پا
 لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی
 لیزر موهای زائد دست ها
 لیزر موهای زائد شکم


در واقع متخصص پوست و مو تمامی قسمت های بدن که دارای موهای زائد می باشد را می تواند با انجام لیزر تمیز کند. بهتر است بدانید که مراجعه به متخصص پوست و موی با تجربه و معروف بسیار حائز اهمیت می باشد.
اگر متخصص زیبائی میزان شات ها را حین انجام لیزر موهای زائد به درستی تنظیم نکند باعث می شود تا پوست شما دچار سوختگی شود و شما علاوه بر پرداخت هزینه های کلان باید سوختگی پوست را نیز تحمل کنید.

برداشتن خال از جمله دغدغه های زیبایی برای افرادی است که وجود انواع خال ها بر روی صورت یا بدن خود را نوعی معضل می دانند. برداشتن خال جز در موارد خاص جنبه زیبایی دارد و حتما باید توسط متخصصان زیبایی صورت بگیرد. برداشتن خال و مراقبت های پس از برداشتن خال از جمله موضوعات این مقاله است.

برداشتن خال



راز هایی که باید در مورد لیزر موهای زائد بدانید


برخی راز ها وجود دارند که باعث نگرانی افراد شده و یا ذهن آنها را درگیر می کند. بهتر است بدانید:


 متخصص زیبائی به شما خواهد گفت که لیزر موهای زائد نتیجه ای در اولین جلسه نشان نمی دهد وشما باید 6 تا 12 جلسه به مراکز لیزر موهای زائد مراجعه کنید تا ناحیه ی مورد نظر شما عاری از مو شود.


 هزینه ی لیزر موهای زائد توسط متخصص زیبائی های مختلف متفاوت می باشد و به محل مورد نظر شما بستگی دارد.
 لیزر موهای زائد برای آقایان نیز انجام می گیرد ولی طبق نظر دکتر زیبائی بهترین نقاط سینه، شکم، ریش و گردن می باشد و سایر قسمت ها توصیه نمی شود.انجام لیزر موهای زائد توسط متخصص پوست و مو باعث آسیب به تخمدان ها در خانم ها نمی شود.


 ممکن است پوست محلی که لیزر انجام شده کمی سرخ شود و یا احساس تورم کنید که عادی بوده و از بین خواهد رفت.مهمترین جمله در مورد مراجعه به مراکز لیزر موهای زائد این است، اگر می خواهید به نتیجه ی دلخواه برسید با برنامه ی منظم به مراکز لیزر موهای زائد مراجعه کنید تا موها به طور دائمی از بین بروند.دکتر پوست قبل از انجام لیزر، در صورتی که پوست شما دچار آفتاب سوختگی شود، کرم سفید کننده می دهد.دکتر پوست از شما می خواهد تا قبل از لیزر موهای زائد اگر بیماری یا مشکلی دارید با او در میان بگذارید.


کلینیک تخصصی صاحب کوثر
کلیه حقوق این وب سایت محفوظ و متعلق به دکتر کوثر هدایت میباشد.
[ طراحی وب سایت و سئو | امپریال برند ]