معرفی دستگاه اولتراسل کیوپلاس

معرفی دستگاه اولتراسل کیوپلاس

 

 

معرفی دستگاه اولتراسل کیوپلاس

در این مقاله می خواهیم دستگاه جدید هایفو( اولتراسل کیوپلاس ) که یک پیشرفت بزرگ در فناوری HIFU است و برای کلینیک خانم دکتر کوثر هدایت انقلابی بوده را معرفی کنیم. می توانیم این ادعا را داشته باشیم جز اولین کلینیکهای زیبایی هستیم که از اولتراسل کیوپلاس استفاده میکنیم و خانم دکتر کوثر هدایت همیشه علاقه دارن بهترین خدمات همراه با برترین ماشین آلات را در اختیار مراجعه کنندگانشان قراردهند.

 

معرفی

درمان با دستگاه اولتراسل، یک درمان موثر غیرجراحی که در ترویج نئوکلاژنز موثر است. جدیدترین دستگاهی است که با استفاده از سونوگرافی متمرکز با شدت بالا (HIFU)،  با پیشرفته ترین روش درمانی و بدون جراحی کارسفت کردن و لیفت طبیعی نواحی صورت و گردن را انجام می دهد.

برخلاف سایر روش های درمانی، اولتراسل تقریباً 3 برابر سریعتر عمل می کند و حداقل درد را به دنبال دارد. درمان چین و چروک، سفت تر کردن و لیفت بافت صورت، کاهش سلولهای چربی به ویژه در ناحیه غبغب، کمک به زاویه سازی یا کانتورینگ پوست صورت و بدن از ویژگی های این دستگاه می باشد.

مشتریانی که مایل به انجام تزریقات یا جراحی نیستند و دوست دارند با استفاده از روش های غیرتهاجمی و به طور طبیعی صورت و بدنی شاداب و جوان داشته باشند می توانند در کلینیک زیبایی خانم دکتر کوثر هدایت از این دستگاه استفاده کنند.

 

دستگاه اولتراسل چگونه کار می کند؟

درمان با اولتراسل (HIFU) امواج اولتراسوند را به اعماق پوست جایی که فاسیای عضلات صورت  که معروف به لایه SMAS است قرار دارد، پرتاب می کند. این همان ناحیه ای است که معمولاً در لیفت صورت با جراحی مورد توجه قرار می گیرد. امواج اولترا سوند در هایفو با گرم کردن بافت مورد نظر عمل می کنند، با گرم کردن این ناحیه از پوست تا 65 درجه، منجر به سفت شدن SMAS و تحریک تولید کلاژن طبیعی بدن می شود. این باعث رشد کلاژن های تازه و جدید می شود. لایه SMAS همان  لایه ماهیچه ای است که جراحان در هنگام لیفت صورت به روش جراحی هم  آن را سفت می کنند. هنگامی که بدن شروع به تولید کلاژن می کند، پوست سفت می شود و به طور قابل توجهی لیفت می شود.

 

فناوری خطی در دستگاه اولتراسل چگونه عمل می کند؟

اولتراسل تنها فناوری در جهان است که از کارتریج خطی استفاده می کند، یعنی به جای آنکه امواج نقطه نقطه صادر شوند در هرشات بطور خطی کل ناحیه تحت اثر امواج اولتراسوند با شدت بالا قرار می گیرد. ودر نتیجه اثربخشی دو برابر را در زمان بسیار سریعتر و درمان بسیار راحت تر و با نتایج استثنایی ارائه می دهد.

علاوه بر این، اولتراسل عمق کارتریج زیادی را برای درمان هر مشتری به صورت جداگانه و تنظیم نتایج آنها ارائه می دهد. عمق کارتریج مورد استفاده ما: 1.5 میلی متر، 2.0 میلی متر، 3.0 میلی متر و 4.5 میلی متر است. برای هر بیمار از کارتریج های مختلف برحسب نظرپزشک و صورت بیمار استفاده می شود. این کار در کلینیک دکتر کوثرهدایت کاملا تخصصی و توسط خود پزشک انجام میشود تا به بهترین نتایج در کنار کمترین عارضه برای هر بیمار را به دنبال داشته باشد.

فناوری خطی با شلیک یک خط خطی در نقطه کانونی، انرژی را به منطقه هدف وسیع تری با گرمایش انبوه منتقل می کند و آن را برای جوانسازی پوست و کاهش چربی ایده آل می کند. اولتراسل از فناوری نقطه ای سنتی و فناوری خطی جدید هردو پشتیبانی می کند. و ما برای هر بیمار از هردونوع کاتریج ها استفاده می کنیم.

تفاوت اصلی بین این دو فناوری سرعت و محدوده نشانگر است. سرعت درمان حالت نقطه ای در مقایسه با سایر دستگاه های HIFU موجود در بازار سریع است، اما سرعت حالت خطی بی نظیر است و زمان درمان را به حداقل می رساند. حالت نقطه ای به حدود 65 درجه سانتی گراد می رسد، که دمای مطلوب برای جمع شدن بافت ها است، برای کشش صورت و لیفت بسیار اثر گذاراست. حالت خطی با گرمایش انبوه ، کل انرژی را به منطقه مورد نظر می رساند. این فناوری با کاهش حجم اثرمی گذارد زیرا دمای بافت اطراف به بیش از 58 درجه سانتی گراد می رسد. و در درمان نواحی غبغب و چربی های قسمت تحتانی صورت بسیار موثر است.

فناوری خطی منحصر به کیوپلاس اولتراسل است.

 

تفاوت درمان با دستگاه اولتراسل با بقیه درمان ها چیست؟

اولتراسل دقیقاً کلاژن را به طور طبیعی بازسازی می کند و در نتیجه خاصیت ارتجاعی پوست بیشتر و ظاهری محکم تر و منظم تر ایجاد می شود.

پس از تحقیقات گسترده، مشخص شده درمان با دستگاه اولتراسل یک راه حل سفت کننده پوست و بدن است که علاوه بر لیفت پوست صورت کیفیت آن را هم را بهبود می بخشد و در کوچک تر کردن غبغب و سفت تر گردن غبغب هم نقش بارزی دارد.

 

مزایای اصلی این سیستم نسل HIFU، عبارتند از:

زمان درمان سریعتر برخلاف سایر روش های جوانسازی: اولتراسل می تواند کل صورت را در 10 دقیقه درمان کرده و یک درمان جزئی بدن را در 15 تا 30 دقیقه انجام دهد. در کلینیک دکتر کوثرهدایت از ۴ کارتریج برای صورت هربیمار استفاده میشود و درمان کل صورت حدود یک ساعت طول می کشد که تعداد شات بالا ، کیفیت دستگاه و انجام تخصصی کار منجر به حداکثر پاسخدهی در بیماران و مراجعه کنندگان عزیز می شود.

دید و دسترسی بهتر: اولتراسل با کارتریج های باریک کار می کند که به ویژه برای درمان نواحی خاص صورت مثل اطراف چشم و پیشانی راحتی  و کارایی بالاتر را به دنبال دارد. کارتریج های باریک، مناطق دارای انحنا را در دسترس و قابل مشاهده تر می کند. حتی یک کارتریج برای لبه چشم موجود است، که می تواند به بهبود چروک های ریز دورچشم کمک کند.

 این کاتریج خاص  هم یکی از ابزار و کارتریج های خاصی است که خانم دکتر کوثر هدایت استفاده می کند.

قابلیتهای وسیعتر منطقه درمان برای تسریع زمان درمان: سیستم اولتراسل برای هدف قرار دادن مناطق وسیع تری از درمان ایجاد شد.

قابلیت های نقطه ای و خطی کارتریج های مختلف امکان اسکن کردن نقطه ای و خطی را فراهم می کند. برای اسکن کردن نقطه ای در کارتریج های دات (نقطه ای) از دمای بیش از 65 درجه سانتی گراد در کوتاه مدت استفاده می شود تا حرارت و سفت شدن موضعی ایجاد شود. اسکن ها و کارتریج های خطی از دمای بیش از 58 درجه سانتی گراد برای تأمین حرارت انبوه و حذف حجم زیادی از چربی استفاده می کنند.

کاهش گرگرفتگی و قرمزی: کارتریج های خطی اطمینان می دهند که بعد از درمان درصورت قرمزی کمتری رخ می دهد. در کل بعد از هایفو بل کیوپلاس اولتراسل قرمزی یا التهاب و زخم نداریم و بیمار در همان روز میتواند به کار خود برگردد.

 

معرفی دستگاه اولتراسل کیوپلاس

 

درمان با دستگاه اولتراسل چگونه انجام می شود؟

ابتدا خانم دکتر کوثر هدایت  نواحی مورد نظر را بررسی میکند.

نیازی به بیهوشی نیست. حتی نیاز به استفاده‌ از کرم های بی حسی مثل لیدوکایین یا زایلاپی هم نیست.

بسته به منطقه،  درصورت و گردن درمان بین ۴۵ تا ۶۰ دقیقه طول می کشد.

بعد از تمیز کردن صورت و مارک کردن نواحی مورد نظر برای انواع درمان با کارتریج های مختلف، یک ژل خنثی به ناحیه درمان مالیده می شود.

ممکن است احساس سوزن سوزن شدن و به دنبال آن احساس گرمای ملایم را تجربه کنید.

 در هر بیمار از سرهای مختلف و کارتریج های مختلف برای عمق و شرایط مختلف پوست استفاده می شود.

در کلینیک تخصصی دکتر کوثر هدایت هایفو توسط پزشک متخصص (دکتر هدایت) انجام می شود تا از بهترین نتیجه در کنار کمترین عارضه اطمینان حاصل کنیم.

 

چه زمان نتایج درمان با دستگاه اولتراسل را می بینم؟

به طور کلی پوست پس از اولین درمان شروع به صاف شدن و سفت شدن می کند و نتایج حاصل از درمان تا شش ماه ادامه می یابد، زیرا کلاژن به بازسازی خود ادامه می دهد. بسته به وضعیت اولیه پوست و بافت عمیق تر و درجه و علت آسیب، نتایج متفاوت خواهد بود. در اغلب بیماران بلافاصله بعد از انجام هایفو لیفت صورت دیده میشود گونه ها برجسته تر میشوند و عمق چروک های صورت و خط خنده یا نازولبیال کمتر میشود. البته این اثر آنی هایفو ناچیز است و به تدریج و به دنبال ادامه روند جوانسازی نتایج واقعی بعد از ۳تا۴ ماه دیده میشود و این روند تا ۶ماه رو به بهتر شدن است.

 

 به چند جلسه درمان با دستگاه اولتراسل نیاز است؟

تعداد درمان های مورد نیاز بستگی به ناحیه تحت درمان و وضعیت پوست دارد. ولی در اغلب بیماران یک جلسه درمان کافی است.

درمان های اضافی در برخی بیماران و درمان جهت نگهداری نتایج ممکن است توصیه شود.

برای به دست آوردن نتایج مطلوب، درمانها باید در فواصل پیشنهادی انجام شوند. برای نتایج بلند مدت، درمان منظم مورد نیاز است. با دو تا چهار بار استفاده از درمان با دستگاه اولتراسل، بیماران بهبود قابل توجهی را در مناطق تحت درمان مشاهده می کنند، مانند: چین های بینی، گونه ها، پیشانی و چشم ها و کوچک و سفت ترشدن غبغب. ممکن است فواصل درمان سالانه یا هر ۶ماه درنظر گرفته شود.

 

آیا درمان با دستگاه اولتراسل درد دارد؟

برای سفت کردن و بلند کردن پوست نیازی به بیهوشی نیست و این درمان درد ندارد. به ویژه در تکنولوژی جدید درد به حداقل رسیده است.

سطوح درمان را می توان متناسب با راحتی بیمار تنظیم کرد. اگر نگران درد هستید یا از درمان  اضطراب دارید می توانید این نگرانی ها را با خانم دکتر کوثر هدایت در میان بگذارید.

 

آیا درمان با دستگاه اولتراسل بی خطر است؟

بله، درمان ایمن است اما باید توسط یک متخصص مراقبت بهداشتی آموزش دیده و با تجربه همچون خانم دکتر کوثر هدایت  انجام شود تا اطمینان حاصل شود که مناطق مختلف در سطوح مناسب درمان می شوند. در مواردی دیده شده عدم استفاده از،دستگاه معتبر و عملکرد اشتباه منجر به سوختگی پوست یا آسیب اعصاب صورت شده است. درصورتی که اینکار تخصصی انجام شود بهترین نتایج با حداقل درگیری را به دنبال دارد. انجام هایفو با کیوپلاس بدون درد و بدون زخم و قرمزی است.

 

چه زمانی می توانم به محل کار و ورزش برگردم؟

شما می توانید بلافاصله پس از درمان به سر کار خود بازگردید ، ممکن است کمی رنگ صورتی در پوست شما ظاهر شود، آرایش روز بعد خوب است، توصیه می کنیم 24 ساعت بعد از درمان ورزش نکنید.

توصیه ها بعد از مراقبت از پوست درمان با دستگاه اولتراسل

 

معرفی دستگاه اولتراسل کیوپلاس

 

بلافاصله پس از درمان:

اگر پوست کمی صورتی یا قرمز است، از آب داغ تا زمان فروکش اجتناب کنید. کزم های ترمیم کننده سبک حاوی زینک اکسید و کالاندولا گزینه های خوبی هستند.

ممکن است از مرطوب کننده های تسکین دهنده غیر تحریک کننده استفاده شود البته این بنا به توصیه پزشک صورت می گیرد.

برای جلوگیری از آسیب ناشی از نور خورشید، از ضد آفتاب با محافظت دربرابر UVA و UVB با SPF 50 استفاده کنید.

استفاده از مواد انتی اکسیدان مانند قرصهای ویتامین سی و اناهیل (عصاره اناناس) میتواند در بهبود نتایج موثر باشد.

 

نتیجه گیری

با درمان های غیرجراحی ما، می توانید در اسرع وقت به کار و فعالیت های روزانه خود بازگردید و در انجام این کار افسانه ای به نظر برسید.

همیشه مشاوره قبل از درمان توصیه می شود تا موضوعات اصلی موردنظر را مورد بحث قرار داده و درمانی را که با نتیجه دلخواه شما مطابقت دارد تعیین کنید.

 در کلینیک خانم دکتر کوثر هدایت این خدمات انجام می شود. همین امروز وقت خود را رزرو کنید و اجازه دهید زیبایی شما را به هر طریق ممکن با روشهای علمی و بدون عارضه تقویت کنیم.

 

 

نویسنده: بهنوش بهرامعلی

 


کلینیک تخصصی صاحب کوثر
کلیه حقوق این وب سایت محفوظ و متعلق به دکتر کوثر هدایت میباشد.
[ طراحی وب سایت و سئو | امپریال برند ]