حلقه های تیره زیر چشم

حلقه های تیره زیر چشم (بخش دوم)

درمان های پزشکی
 

راه حل های موثرتر و دائمی برای درمان های پزشکی برای کاهش ظاهر سیاهی زیر چشم در دسترس است. برخی از متداول ترین روش ها که در مطب خانم دکتر کوثر هدایت انجام می شود عبارتند از:

 

مقاله: حلقه های تیره زیر چشم (بخش اول)


تزریق پرکننده بوتاکس Filler injection

 هر آنچه در مورد پر کننده زیر چشم برای حلقه های تیره باید بدانید
در این روش می توانید حداقل برای مدت کوتاهی ظاهر سیاهی تیر را به حداقل برسانید. طی چند سال گذشته، زنان برای تزریق مواد پرکننده اسید هیالورونیک در زیر چشم خود به جراحان پلاستیک و متخصصان زیبایی مراجعه کرده اند.


استفاده ازپرکنندها برای تیرگی زیر چشم چگونه کار می کند؟

 تیرگی زیر چشم به دلیل کاهش حجم در محل اشک است.
یک لایه کوچک از ژل اسید هیالورونیک که به طور ماهرانه در زیر چشم تزریق می شود، اگرچه شاید به مدت یک یا دو روز زیر چشم کمی قرمز و کبود به نظر می رسید، خیلی زود ناحیه چشم شما به طور قابل توجهی روشن تر می شود. بعد از انجام تزریق می توانید به باشگاه، یوگا بروید و کارهای روزانه خود را انجام دهید.


استفاده از پرکنندها برای تیرگی زیر چشم چه مدت طولانی تر است؟

 ژل هیالورونیک اسید بین شش ماه تا کمی بیشتر از یک سال دوام دارد. ژل با گذشت زمان به آرامی در پوست حل می شود. اگر به هر دلیلی می خواهید پس از اتمام عمل پر کردن سریع محلول حل شود، می توانید از پزشک خود در مورد هیالورونید، آنزیمی که مواد پرکننده اسید هیالورونیک را تجزیه می کند، کمک بخواهید.


استفاده از پرکنندها برای تیرگی زیر چشم چه خطرات چیست؟

 مانند هر روش تزریق، حتما متخصص باید تزریق زیر چشم را انجام دهد. تزریق باید کاملاً عمیق تزریق شود، نه سطحی، بنابراین در زیر پوست ظریف زیر چشم خیلی پف کرده و قابل مشاهده نیست. کبودی در این ناحیه معمول است، اما باید در طی یک یا دو هفته باقی بماند.


Co2 fractional

در اواسط دهه 1990 ، یک شرکت در لس آلتوس با تولید اولین لیزر مورد استفاده برای این منظور، لیزر Co2 fractional،
در فرآیند سطح دهی مجدد پوست با لیزر پیشگام شد. اگرچه این لیزر در ابتدا برای از بین بردن آسیب های ناشی از آفتاب و رشد پیش سرطانی پوست در نظر گرفته شده بود، اما مخترعان با کمال خوشحالی متعجب شدند که علاوه بر چین و چروک و زخم، سیاهی زیر چشم را نیز کاهش یا از بین می برد.
سطح دهی مجدد پوست با لیزر به طور قابل توجهی پیشرفت درمان چین و چروک و زخم شدن پوست و همچنین سیاهی تیرگی زیر چشم را دارد. خانم دکتر کوثر هدایت برای کاهش چنین رنگی تیره از جمله لیزرهای Ruby و Nd: YAG آزمایش کرده است. ما دریافته است که Co2 fractional در هنگام درمان این مشکل آزار دهنده بهترین عملکرد را به بیماران می دهد.


فواید

مزایای چشمگیرتر در مقایسه با سایر روش ها
معمولاً یکبار رویه
سیاهی زیر چشم را کاهش می دهد.
چین و چروک ها را کاهش می دهد.
اسکارهای آکنه را کاهش می دهد.
پوست آسیب دیده و آفتاب را کاهش می دهد.
خطر ابتلا به سرطان پوست را کاهش می دهد.
پوست را سفت می کند.
رنگ پوست را بهبود می بخشد.
رشد کلاژن جدید را تحریک می کند.

 

Co2 fractional چگونه کار می کند؟

به منظور از بین بردن سیاهی حلقه ها، چین و چروک ها و پیر شدن پوست، پرتوی لیزر از سطح پوست عبور داده می شود و سلولهای ناخواسته را به آرامی و دقیقاً یک لایه لایه می کند. بررسی های بالینی ثابت کرده است که رویش مجدد پوست با لیزر می تواند رنگ های تیره پوست را روشن کند و همچنین باعث ایجاد کلاژن جدید در پوست شود و در نتیجه باعث کاهش تیرگی ها و خطوط شود.


Co2 fractional برای کدام افراد مناسب است ؟

 بیشتر افراد می توانند تحت این روش درمانی قرار گیرند.


افراد چه انتظاری از Co2 fractional می توانم داشته باشم؟

 بیماران رنگ پوست تازه، سفت و محکم همراه با کاهش جای زخم و درخشش جوانی بیشتری را تجربه خواهند کرد.
نتایج ممکن است در افراد مختلف متفاوت باشد.


ایمنی و عوارض جانبی روش Co2 fractional چه می توانم داشته باشد؟

 خطرات شامل زخم، عفونت، افزایش یا کاهش رنگ پوست است. در دستان باتجربه ای همچون خانم دکتر کوثر هدایت ، این خطرات حداقل است. خطرات خاص و مناسب بودن این روشها برای یک فرد معین را فقط در زمان مشاوره می توان تعیین کرد. عوارض جزئی که نتیجه را تحت تأثیر قرار نمی دهند، گاهی اوقات رخ می دهد. عوارض عمده غیرمعمول است.


زمان بازیابی روش Co2 fractionalچقدر است؟

تقریباً یک هفته
تمام اقدامات در مطب انجام می شود. قبل از عمل ممکن است کرم بی حسی موضعی در مناطق درمان استفاده شود. مناطق کوچک منطقه ای به راحتی بی حس می شوند،


دستورالعمل های درمانی قبل از روش Co2 fractional

به مدت 2 هفته قبل از درمان از پرتوی زیاد خورشید خودداری کنید.


دستورالعمل پس از درمان

مرطوب کننده ها و شستشوی ناحیه تحت درمان مهم است. برای جلوگیری از عفونت، به بیماران داروهایی تجویز می شود.

مزوتراپی دور چشم Eye Contour mesotherapy

مزوتراپی دور چشم چیست؟

مزوتراپی روشی است که مستقیماً از طریق میکرو نیدلینگ، مواد مغذی مختلف را مستقیماً وارد پوست می کند.
مواد مغذی که به صورت موضعی روی پوست قرار می گیرند قادر به نفوذ به درم پوست نیستند، اما با استفاده از مزوتراپی، مواد مغذی به این سطح می رسند که فیبرهای بافت پیوندی پوست وظیفه تغذیه و حمایت از پوست را دارند.
با تأمین مواد مغذی مورد نیاز از جمله اسید هیالورونیک، پپتیدها، ویتامین C و غیره پوست قادر است در اوج کار خود عمل کند.


مزوتراپی دور چشم برای برای جه افرادی مناسب است؟

برای مام افرادی که از تیرگی زیر چشم رنج می برن مناسب است اما بهتر است اول با پزشک متخصص مشورت کرد.


مزوتراپی دور چشم چگونه کار می کند؟

میکرو نیدلینگ (و معمولاً بدون درد) به پوست وارد می کند و باعث تقویت کلاژن می شود
پس از تزریق ماسک تسکین دهنده استفاده می شود تا فرد بتوانید بلافاصله پس از درمان به فعالیت های روزمره خود برگردد.


عوارض جانبی مزوتراپی دور چشم چه هستند؟

ممکن است پس از درمان تحریک جزئی داشته باشید که پس از چند ساعت فروکش می کند. این درمان به ندرت باعث کبودی می شود.


مزوتراپی دور چشم به چند روش جلسه درمانی نیاز دارم؟

4 جلسه در فواصل دو هفته ای نیازمند است.


 

 

تزریق PRD زیر چشم Prp injection


چرا درمان PRP برای حلقه های تیره را انتخاب کنید؟

درمان PRP برای حلقه های سیاه درمانی است که از سلول های بیمار برای تشویق ترمیم و بهبود در سطح مولکولی استفاده می کند. موفقیت علمی درمانی PRP و اثبات علمی آن منجر به استفاده از آن در جامعه پزشکی برای موضوعات مختلف از جمله جوان سازی و ترمیم صورت، درمان چشم و سیاهی تیرگی شده است. درمان PRP از مزایای شگفت انگیزی برخوردار است. یکی از این روش های درمانی PRP، ناحیه زیر چشم را هدف قرار می دهد تا سیاهی را روشن کرده و تیرگی را کاهش دهد.


PRP تحت درمان چشم چیست؟

درمان PRP برای زیر چشم یک روش ایده آل برای بیمارانی است که مایل به بهبود رنگ چهره خود بدون جراحی هستند. تزریقات پی آر پی راهی جدید برای بهبود رشد سلولی زیر چشم برای روشن شدن پوست با پلاسمای خود به بیماران ارائه می دهند. با استفاده از سلول های PRP ، درد در بدن بیمار را کاهش می دهد و یک درمان طبیعی و موثر را برای مدت طولانی ارائه دهد. درمان PRP برای زیر دایره چشم با استفاده از تزریق پلاسمای غنی از پلاکت و میکرو نیدلینگ در تولید کلاژن، رنگ و بافت کمک می کند.


مزایای PRP برای درمان زیر چشم

تیرگی و کیسه های چشم یک لکه مکرر است که به تدریج با گذشت زمان اتفاق می افتد. به دلیل موقعیت مکانی معمولاً بهبود این مناطق حساس دشوار است. پزشکان PRP ما با تزریق مستقیم PRP بیمار به ناحیه ، درمان های معمول جراحی را برای این موارد دور می زنند. خانم دکتر کوثر هدایت سلولهای ترمیمی را در یک سطح مناسب که PRP بیشترین تأثیر را دارد هدایت کنند: در سطح بافت عمیق. در اینجا، سلول های PRP می توانند شل شدن پوست را که به مرور زمان تجربه می کند ترمیم کنند. با تشویق به رشد کلاژن در این مناطق رنگ روشن دو چشم و کاهش پف چشم را شاهد خواهیم بود.


انتظار شما برای دریافت زیر چشم PRP چیست

پزشکان مناطق اصلی بیمار را که نیاز به بهبود دارند، بررسی می کنند. از آنجا پزشکان ما می توانند تحت برنامه درمان چشم PRP بهینه ایجاد کنند که منحصر به نیازهای بیمار باشد. از آنجا ، مرحله بعدی درمان جایگزینی پلاسما است. مقدار کمی خون از بیماران گرفته می شود و از آن پلاسما استخراج می شود. با جداسازی پلاسما، خون از طریق تزریق یا میکرو نیدلینگ به بیمار برمی گردد. پس از اتمام این روند و تکمیل درمان، ممکن است به مدت چند روز قرمزی یا تحریک جزئی در ناحیه درمان مشاهده کنید.


نتایج PRP درمان چشم

اگرچه درمان ها و نتایج متفاوت است، اما بیماران معمولاً در چند هفته اول بهبود محسوسی را تجربه می کنند. درمان PRP برای حلقه های سیاه در همکاری با بیماری که خواب کافی، ورزش و رژیم کم سدیم دریافت می کند، بهتر عمل می کند. تزریق PRP برای زیر چشم یک راه حل کارآمد برای جلوگیری از جراحی های زیبایی و بهبود چهره با گذشت زمان است. درمان سریع و آسان ما در در کلینیک زیبایی خانم دکتر کوثر هدایت تضمین می شود و نتایج شگفت انگیزی برای تیرگی چشم ایجاد می کنیم. برای کسب اطلاعات بیشتر، امروز با مرکز ما تماس بگیرید و مشاوره خود را تعیین کنید.

 

 


Lipotransfer

روش پیشرفته تیرگی چشم بدون هیچ گونه تورم در طول درمان است.


سه نکته مهم در درمان عبارتند از:

1) منطقه آسیب دیده کوچک

2) مدت درمان کوتاه

3) مقدار بیهوشی کمتر.

 


یک چاقوی لیزر با فرکانس بالا نه تنها خونریزی و درد را کاهش می دهد بلکه جای زخم ناچیزی نیز به جا می گذارد.
برداشتن تیرگی از هر دو طرف تقریباً یک ساعت طول می کشد. شما می توانید بلافاصله پس از درمان بهبود را مشاهده کنید. چربی جمع آوری شده برای به حداکثر رساندن بقای سلول چربی پردازش می شود و با استفاده از یک کانول مخصوص از ناحیه گونه در زیر چشم بیمار تزریق می شود. این روش نه تنها کیسه های چشم را برطرف می کند بلکه باعث بهبود فرورفتگی ها می شود و از ناحیه زیر چشم تا گونه منحنی های طبیعی و صاف ایجاد می کند.


لایه برداری شیمیایی برای کاهش رنگدانه ها
جراحی لیزر برای ظاهر دوباره سطح پوست و تقویت سفت شدن پوست
خالکوبی های پزشکی برای تزریق رنگدانه ها به مناطق نازک پوست
پرکننده های بافتی برای پنهان کردن رگ های خونی و ملانین که باعث تغییر رنگ پوست در زیر چشم شما می شوند.
حذف چربی برای از بین بردن چربی و پوست اضافی، سطح صاف و یکدست تری را نشان می دهد.
تزریق چربی یا محصولات مصنوعی
استفاده از کلاژن ساز وجوان ساز

قبل از تصمیم گیری درباره هر روش زیبایی، بهتر است با پزشک متخصص موضوع را میان بگذارید. لذا ما در کلینیک زیبایی خانم دکتر کوثر هدایت آماده ایم که پاسخگو شما عزیزان باشیم.


چشم انداز

سیاهی دور چشم برای بسیاری از افراد موقتی است و اغلب نشانگر افزایش سن یا کمبود خواب است. اگرچه تعدادی از روشهای درمانی خانگی و پزشکی برای بهبود ظاهر چشم شما وجود دارد، اما سیاهی چشم معمولاً دلیلی برای هشدار نیست. با این حال، اگر تغییر رنگ یا تورم با گذشت زمان بدتر شد، برای اطمینان از تشخیص درست موضوع و انجام بهترین درمان، با خانم دکتر کوثر هدایت مشورت کنید.

 

مقاله: حلقه های تیره زیر چشم (بخش اول)

 

نویسنده: بهنوش بهرامعلی


کلینیک تخصصی صاحب کوثر
کلیه حقوق این وب سایت محفوظ و متعلق به دکتر کوثر هدایت میباشد.
[ طراحی وب سایت و سئو | امپریال برند ]