کاشت مو و نقش آن در زیبایی

کاشت مو و نقش آن در زیبایی

همه ما می دانیم که داشتن موهای طبیعی تا چه اندازه می تواند در ایجاد زیبایی در ما نقش اساسی را ایفا نماید. برای این منظور افرادی که دچار ریزش مو هستند بیشتر به فکر روش هایی برای جلوگیری از ریزش مو می باشند. در واقع این افراد می توانند از انواع داروها و یا مکمل های تقویت مو استفاده نمایند.

ممکن است این درمان ها برای جلوگیری از ریزش مو مناسب باشد.ولی در برخی از موارد ریزش مو می تواند بسیار وسیع تر صورت گیرد.اگر این درمان ها برای جلوگیری از ریزش مو جوابگو نباشد ممکن است در عرض مدت کمی فرد موهای خود را از دست بدهد و دچار طاسی شود. با پیشرفت تکنولوژی و ایجاد متدهای جدید در کاشت مو دیگر افرادی که دچار طاسی دائمی نیز شده اند می تواند دارای موهایی طبیعی شوند. کاشت مو در واقع یکی از روش های جدید و در عین حال بسیار پرکاربرد در ایجاد زیبایی افراد می باشد که با روش های متفاوتی صورت می گیرد.


کاشت مو

 

کاشت مو چگونه انجام می شود؟

روش های انجام کاشت مو در واقع بسیار متنوع می باشد. ولی جدیدترین متد کاشت مو به روش Fut و Fue می باشد.

در روش کاشت مو به روش Fut موهای سر، به صورت نواری از منطقه بانک موی افراد برداشته می شود. این موها بر اساس فرآیند خاصی و طبق شرایط ویژه ای در مناطقی از سر که نیاز به پیوند مو دارند کاشته می شود. این روش می تواند در نواحی از سر که موها به صورت نواری برداشته شده اند به صورت بخیه دیده شود. به همین دلیل زخم های بعد از بخیه ممکن است در سر افراد باقی بماند. همچنین عوارض جانبی بعد از کاشت مو در این روش می تواند شامل درد و در صورت رعایت نکردن نکات بهداشتی بعد از عمل زیبایی پیوند مو ایجاد عفونت در گرافت های موی پیوند شده باشد.

روش دیگر در پیوند مو Fue می باشد، در این روش کاشت فولیکول های اهدا کننده توسط دستگاهی به صورت گرافت های تکی از بانک موی افراد استخراج می شود. در این روش اثری از بریدگی و جای بخیه در سر افراد وجود ندارد. موهای برداشته شده فریز می شوند تا فولیکول های مو در اثر برداشت از بین نروند. و بتوان آنها را در ناحیه مورد پیوند کاشت. این روش می تواند عوارض و درد کمتری داشته باشد. اما با این وجود بعد از عمل پیوند مو باید در هفته اول مراقبت های مخصوصی در رابطه با پیوند مو انجام دهید تا رشد مو سریع تر اتفاق بیفتد.

کاشت مو

رعایت نکات و مراقبت های بعد از کاشت مو

هر عمل زیبایی به طور حتم نیاز به مراقبت های بعد از عمل دارد. در صورتی که به توصیه های متخصص زیبایی توجه نمایید می توانید بیشترین نتیجه را از عمل زیبایی خود بگیرید.
بعد از پیوند مو از انجام فعالیت های سخت دوری نمایید.
استفاده از آنتی بیوتیک ها برای جلوگیری از ایجاد عفونت بعد از عمل
تغذیه مناسب و مفید برای رشد فولیکول های مو
پرهیز از ماساژ در نواحی تحت کاشت مو
جلوگیری از رسیدن گرما به موهای کاشته شده
در واقع با رعایت توصیه های متخصص پوست و مو می توانید به راحتی از ایجاد عوارض بعد از عمل زیبایی پیوند مو بکاهید.


تاثیر متخصص پوست و مو در عمل پیوند مو

مهمترین عامل در کاشت مو می تواند تاثیر متخصص زیبایی در انجام عمل پیوند مو باشد. در واقع با انتخاب بهترین متخصص پوست می توانید روند بهبودی بعداز پیوند مو را تسریع نمایید. کاشت مو در واقع عملی بسیار حساس و در عین حال دقیق می باشد و هر فردی از انجام این امر به خوبی بر نمی آید. در صورت کوچکترین اشتباه در عمل پیوند مو فولیکول های مو از بین می روند و روند رشد مو با چالش روبرو می شود.


کاشت مو

برای اینکه این قبیل اتفاقات پیش نیاید باید به بهترین متخصص پوست برای انجام عمل مراجعه نمایید. شرایطی که پیوند مو در آنجا صورت می گیرد می تواند در این عمل تاثیر بگذارد. محیط های بهداشتی با شرایط خاص می تواند از ایجاد عفونت بعد از عمل پیوند مو جلوگیری نماید. برای این منظور کلینیک های مرتبط با پیوند مو باید دارای مجوز های لازم در این زمینه باشند.


کلینیک تخصصی صاحب کوثر
کلیه حقوق این وب سایت محفوظ و متعلق به دکتر کوثر هدایت میباشد.
[ طراحی وب سایت و سئو | امپریال برند ]