کلاژن طلا

کلاژن طلا

کلاژن طلا چیست؟

این نسل جدید محصول مراقبت از پوست، تمام چیزی است که شما برای درخشندگی سالم پوست نیاز دارید.
ما همیشه به دنبال یک محصول مراقبت پوستی هستیم، که به ما کمک کند و استفاده از آن آسان باشد و تمام مشکلات پوستی ما، به ویژه پیری را برطرف کند. اما بیایید در این مقاله این محصول فوق الاده را که توسط خانم دکتر کوثر هدایت معرفی شده است را بررسی کنیم.
آیا تا به حال یک محصول کامل را پیدا کرده اید، که رژیم مراقبت از پوست شما را متحول کند؟
کلاژن طلایی یک مکمل است که در سه مدل موجود است:

- کلاژن طلای خالص برای علائم اولیه پیری

- کلاژن فورته طلایی برای علائم پیشرفته پیری

- کلاژن طلای فعال برای مردان و زنان پرمشغله


توضیح مختصری درباره کلاژن

کلاژن حدود یک سوم پروتئین بدن ما را تشکیل می دهد. این چیزی است که باعث می‌شود؛ پوست انعطاف‌پذیر، موها براق، ناخن‌ها قوی شود. در واقع 75 درصد از پوست ما از کلاژن تشکیل شده است.
کلاژن همچنین می تواند در استخوان ها، دندان ها، تاندون ها، رگ های خونی، غضروف ها و حتی در دستگاه گوارش ما یافت شود. این یک پروتئین بسیار شگفت انگیز است و برای سلامت ما ضروری است.


انواع کلاژن طلا

این مجموعه شامل سه فرمولاسیون است: کلاژن طلای خالص، کلاژن طلای فعال و کلاژن طلای فورته.

کلاژن طلای خالص:

کلاژن طلای خالص به مبارزه با علائم اولیه پیری کمک می کند. کلاژن طلای خالص حاوی کلاژن هیدرولیز شده (5000 میلی گرم)، روغن گل گاوزبان، N-acetylglucosamine، اسید هیالورونیک، ویتامین ها (C، E، B6، بیوتین) و مواد معدنی (روی، مس) است که برای ارائه حداکثر جذب و دسترسی زیستی طراحی شده اند. از مزایای کلیدی آن می توان به افزایش رطوبت و درخشندگی پوست، کاهش ظاهر خطوط و چین و چروک، افزایش انعطاف پذیری پوست و ظاهری سالم تر مو و ناخن اشاره کرد.

کلاژن طلای فعال:

کلاژن طلای فعال از درون برای کمک به مبارزه با ظاهر پیری و در عین حال ارتقاء سلامت عضلات و مفاصل عمل می کند. کلاژن طلای فعال حاوی کلاژن هیدرولیز شده (4000 میلی گرم)، گلوکزامین، پروتئین، روی، مس، بیوتین، ویتامین های D، C B3 (نیاسین)، B6، B12، اسید هیالورونیک و ال-کارنیتین است.

مزایای کلیدی عبارتند از:

- پوست جوان تر، موهای سالم تر، آبرسانی و لطافت پوست بهبود یافته و حمایت از عضلات و مفاصل.

کلاژن طلای فورته :

کلاژن طلای فورته با علائم پیشرفته پیری مبارزه می کند. فورته تمام مواد مورد نیاز بدن را برای مبارزه با رادیکال های آزاد تامین می کند و به طور طبیعی تولید کلاژن خود را تقویت می کند و همچنین حمایت آنتی اکسیدانی را ارائه می دهد. کلاژن طلای فورته حاوی Q10، آکای بری، انار، لیکوپن و رسوراترول، ال کارنوزین، کلاژن هیدرولیز شده (5000 میلی گرم)، ویتامین D، اسید هیالورونیک، ویتامین E و ویتامین C است. مزایای کلیدی شامل محافظت در برابر استرس اکسیداتیو، کاهش ظاهر خطوط ریز و چین و چروک، بهبود نرمی و استحکام پوست، بهبود آبرسانی و درخشندگی پوست، ظاهر سالم تر مو و ناخن.

 

کلاژن-طلا

 

با الهام از پیشرفت‌های فناوری مواد غذایی در دنیا، مجموعه کلاژن طلا یک خط منحصربفرد از مکمل‌های زیبایی است که برای تغذیه پوست طراحی شده و نشانه‌های قابل مشاهده پیری مرتبط با از دست دادن کلاژن را هدف قرار می‌دهد. هر محصول به طور خاص برای رفع مشکلات مختلف پوست و سلامتی فرموله شده است.

مجموعه کلاژن طلا که توسط خانم دکتر کوثر هدایت، شامل ترکیبی بی‌نظیر از کلاژن هیدرولیز شده، اسید هیالورونیک و سایر مواد فعال بدون قند برای ایجاد یک مکمل زیبایی با حداکثر تاثییر گذاری است.
خانم دکتر کوثر هدایت معتقد هستن مصرف مقداری از کلاژن طلا مایع تا 20 برابر موثرتر از استفاده از کرم موضعی کلاژن یا قرص کلاژن است.

این مکمل سه گانه برای کسانی که به دنبال راه حلی طبیعی تر، موثرتر و قابل اعتمادتر برای ضد پیری هستند، ساخته شده است، اما می توان آن را برای تقویت یک رژیم مراقبت از پوست و تناسب اندام نیز مصرف کرد.

کلاژن طلا، پوست را هیدراته نگه می دارد.

مکمل مایع کلاژن، طلا را با آنتی اکسیدان ها، مواد فعال، ویتامین ها و مواد معدنی ترکیب می کند تا پوست را دوباره پر کرده و آن را جوان کند. این محصول همچنین کلاژن طبیعی را تقویت می کند تا پوست شما را محکم و هیدراته نگه دارد.

کلاژن طلا، با علائم پیری مبارزه می کند.

چه کسی پوستی جوان نمی خواهد؟ فرمول منحصر به فرد این محصول، ظاهر چین و چروک و خطوط ریز را کاهش می دهد، علائم پیری را از بین میبرد و منجر به پوستی شفاف و نرم می شود.

کلاژن طلا، باعث سلامت پوست، ناخن و مو می شود.

کلاژن طلا مواد مغذی حیاتی مورد نیاز بدن شما را، برای تسریع رشد مو و ناخن و درخشش طبیعی پوست، فراهم می کند. هر بطری حاوی 5 گرم کلاژن هیدرولیز شده است که برابر با 6 قرص کلاژن است. بنابراین، فواید آن را خیلی سریع تر به دست خواهید آورد.

کلاژن طلا، شما را در برابر استرس اکسیداتیو محافظت می کند.

برخی از اولین علائم پیری ناشی از استرس، اکسیداتیو است. این مکمل در برابر این فرآیند محافظت می کند و به مبارزه با یکی از دلایل کلیدی پیری پوست کمک می کند.


ویژگی های کلیدی کلاژن طلا:

- 20 برابر موثرتر از کرم ها و قرص ها
- حاوی ترکیبی منحصر به فرد از ویتامین ها و مواد معدنی
- حاوی بالاترین کیفیت کلاژن دریایی هیدرولیز شده به شکل پپتید
- مصرف روزانه با طعم عالی
- افزایش تولید کلاژن
- بدون مواد نگهدارنده
- بدون قند
- ثبت در اروپا و تایید شده در مجلات علمی
- دارای گواهی نامه حلال

 

کلاژن طلا چگونه کار می کند؟

کلاژن یک پروتئین ساختاری اصلی در پوست است. که نقش کلیدی در ایجاد؛ داربست ساختاری برای سلول‌ها، بافت‌ها و اندام‌ها ایفا می‌کند، اما همچنین به پوست استحکام و دوام می‌دهد و مسئول ظاهر صاف و شاداب پوست است.

با افزایش سن، تولید کلاژن، الاستین و اسید هیالورونیک در پوست به تدریج کاهش می‌یابد که باعث کم‌آبی، افتادگی پوست و کدر شدن چهره می‌شود که منجر به علائم پیری می‌شود.

خواص آبرسانی منحصر به فرد هیالورونیک اسید همراه با بالاترین کیفیت کلاژن موجود در کلاژن طلا، نهایت بازسازی و آبرسانی سلول های پوست را ارائه می دهد و در نتیجه باعث افزایش صافی، نرم شدن ظاهر خطوط ریز و کاهش ظاهر چین و چروک و همچنین حمایت از مفاصل و سلامت عضلات می شود.

پس از مصرف، کلاژن طلا در درم (لایه عمیق تر پوست) توزیع می شود و منجر به تکثیر و تحریک سلول های فیبروبلاست (سلول های کلاژن ساز در بافت همبند پوست) برای تولید کلاژن و اسید هیالورونیک بیشتر می شود. در حالی که برخی از کرم‌ها ادعا می‌کنند که می‌توانند به درم برسند، کلاژن طلا در واقع سلول‌های فیبروبلاست را هدف قرار می‌دهد و آنها را تحریک می‌کند تا کلاژن بیشتری بسازند.

 

نتایج بالینی ثابت شده کلاژن طلا

یک مطالعه بالینی توسط پزشکان متخصص و بررسی خانم دکتر کوثر هدایت درباره کلاژن طلا، اثرات مصرف این محصول طی 12 هفته را نشان می داد.

- افزایش رطوبت پوست پس از 3 هفته

- افزایش آبرسانی پوست تا 12 درصد

- کاهش چین و چروک پس از 6 هفته

- کاهش خطوط ریز پوست تا 15 درصد و کاهش عمق چین و چروک تا 27 درصد

- بهبود خاصیت ارتجاعی پوست پس از 9 هفته

- افزایش خاصیت ارتجاعی پوست تا 20 درصد

 

سخن پایانی

کلاژن ها برای پوست ضروری هستن و در سراسر جهان انواع متفاوتی دارند، ولی بهتر است قبل از مصرف کلاژن با پزشک متخصص خود و یا خانم دکتر کوثر هدایت مشورت کنید.

 

 

 

نویسنده: بهنوش بهرامعلی

 

 


کلینیک تخصصی صاحب کوثر
کلیه حقوق این وب سایت محفوظ و متعلق به دکتر کوثر هدایت میباشد.
[ طراحی وب سایت و سئو | امپریال برند ]