آیا رنگ پوست و مو برای انجام لیزر موهای زائد تاثیر گذار است؟

آیا رنگ پوست و مو برای انجام لیزر موهای زائد تاثیر گذار است؟

این روز ها هر شخصی به دنبال این است که با استفاده از روش های نوینی که به وجود آمده بتواند زیبایی خاصی را برای خود به ارمغان آورد، یکی از ناراحتی های هر شخصی در رابطه با زیبایی اندام ها و صورت، موهای زائد است، موهای زائد و رشد آن ها در هر ناحیه ای می تواند آزاردهنده باشد در نتیجه لیزر موهای زائد می تواند یکی از بهترین راه حل هایی باشد که به ذهن انسان خطور خواهد کرد.


استفاده از لیزر موهای زائد در واقع به عنوان روشی برای از بین بردن دائم مو کاربرد دارد. به واسطه انواع لیزر موهای زائد شما می توانید به راحتی شاهد پوستی زیبا و بدون مو باشید.
شما برای این که بتوانید لیزر موهای زائد را انجام دهید می توانید قبل از انجام آن از نحوه استفاده و ویژگی هایی که هر کدام از انواع لیزرهای موی زائد دارا می باشند مطلع شوید. بهترین گزینه این است که با پزشک متخصص خود در زمینه پوست و مو قبل از لیزر مو و تاثیری که بر روی پوست شما می گذارد مشورت نمایید.
کلینیک دیار درم با مدیریت سرکار خانم دکتر کوثر هدایت به عنوان یکی از بهترین متخصص های پوست و مو و زیبایی این امکان را برای شما ایجاد می نماید تا بتوانید به بهترین شکل ممکن از خدمات لیزر موهای زائد استفاده نمایید. برای کسب اطلاعات بیشتر کلیک نمایید.


لیزر موهای زائد بر روی چه کسانی نتیجه بهتری می دهد؟


در حالت کلی باید گفت که هر کسی می تواند با رعایت برخی نکات نسبت به انجام لیزر موهای زائد اقدام نماید، لیزر موهای زائد در حقیقت منحصر به نوع خاصی نیست و تنها در برخی موارد تاثیرات متفاوتی خواهد داشت که البته تمامی اهداف و نتایج به دست آمده تقریبا در یک راستا بوده اند.
در واقع می توان گفت که لیزر موهای زائد می تواند برای هر نوع پوست و مو متفاوت عمل نماید.


• کسانی که دارای پوستی روشن و موهایی ضخیم هستند تا حدود زیادی می توانند در لیزر موهای زائد نتایج بهتری را نسبت به سایرین دریافت نمایند.
• برای کسانی که دارای پوستی نرم و سفید و همچنین موهایی نازک هستند لیزر موهای زائد دیرتر به نتیجه خواهد رسید و ممکن است پروسه درمانی کمی طولانی شود و نیاز به تعداد جلسات بیشتری باشد. البته این موضوع تا حدود زیادی به طول موج دستگاه لیزر مورد نظری که استفاده می شود بستگی خواهد داشت.
طول موج های طولانی تر در دستگاه لیزر می تواند بر روی پوست های تیره نتایج مطلوب تری را ایجاد نماید. دقت داشته باشید که کاهش و یا ریزش موهای اضافی از طریق لیزر به واسطه ضعیف نمودن فولیکول های موجود در انتهای مو که سبب رشد موهای زائد می شوند صورت می گیرد.
• موهای زائد پس از انجام لیزر موهای زائد به مرور زمان خاصیت خود را از دست داده و دیگر رشدی به واسطه فولیکول ها نخواهند داشت در نتیجه در صورت تکرار لیزر موهای زائد به مدت چند جلسه موهای زائد بدن شما از طریق لیزر کاملا از بین می رود و دیگر خبری از آن ها نخواهد بود.


دستگاه های مختلف در لیزر موهای زائد؟


همانطور که گفته شد قطعا می دانید که با توجه به طول موج های مختلفی که وجود دارد و این طیف وسیع تعداد دستگاه های لیزر موهای زائد نیز متعدد خواهد بود، در نتیجه باید انتظار داشت که هر نوع دستگاه ویژگی های خاصی داشته باشد که می توان از آن ها برای انواع رنگ پوست ها و یا حتی نوع موهای زائد استفاده کرد.


با توجه به تعدد لیزر موهای زائد با طول موج های متفاوت پزشک متخصص باید لیزر مناسبی را انتخاب نماید که با پوست و موی شما هم خوانی داشته و بتواند در کمترین زمان ممکن مو زائد شما را بدون اینکه عوارض جانبی خاصی ایجاد نماید از بین ببرد.
در حال حاضر لیزر اکساندرایت جز لیزر هایی هستند که از نظر سازمان دارو و غذا برای لیزر انواع پوست و مو مناسب می باشند و به نوعی آزمایش شده هستند. 
علاوه بر آن دستگاه لیزر موهای زائد الکس دارای خنک کننده مناسب برای پوست می باشد که این یکی از مزیت های این دستگاه لیزر موهای زائد محسوب خواهد شد که در کنار نتایج مطلوب می تواند آسودگی خاطر را در حین لیزر موهای زائد برای شما به همراه داشته باشد.

دستگاه لیزر موهای زائد کندلا که به عنوان بهترین دستگاه لیزر موهای زائد شناخته می شود و مجوز FDA آمریکا و سازمان غذا و داروی ایران می باشد که در کلینیک دیار درم از این دستگاه استفاده می گردد.

 

تاثیر رنگ پوست و مو در لیزر موهای زائد؟


لیزر موهای زائد در افرادی که دارای رنگ پوست تیره می باشند می تواند نتیجه مطلوب تری داشته باشد. در واقع در پوست و موی تیره برای لیزر موهای زائد از دستگاهی که دارای طول موج طولانی تری است استفاده می کنند تا اشعه های لیزر از اپیدرم عبور نموده و ریشه مو را از بین ببرد.
در ابتدا لیزر رنگدانه های پوست را هدف قرار می داد و از این طریق به از بین بردن موهای زائد کمک می نماید؛ همین موضوع باعث خواهد شد تا تاثیرگذاری در موهای زائد تیره تر و ضخیم تر بیشتر باشد، اما امروزه با پیدایش سیستم های پیشرفته در زمینه لیزر، این امر تا حدود زیادی برای انواع پوست و مو آسان شده است.
همانطور که می دانیم موهایی که دارای ضخامت بیشتری می باشند در مواجه با طول موج های متفاوت لیزر می توانند سریع تر از بین روند. لیزر موهای زائد بر روی پوست هایی که بدون رنگدانه هستند می تواند تاثیر کمتری داشته باشد؛ زیرا لیزر در ابتدا رنگدانه موجود در پوست را مورد هدف قرار می دهد.

البته دقت داشته باشید که ممکن است طول دوره لیزر نیز در رنگ پوست های مختلف با یکدیگر تفاوت داشته باشد. رنگ پوست به عنوان عاملی در ایجاد سرعت بخشیدن به روند لیزر پوست و مو می تواند بسیار مهم باشد.
علاوه بر تولید انواع لیزر ها برای از بردن موهای زائد می توان عنوان نمود که نوع پوست و مو نیز به عنوان عاملی مهم در از بین رفتن دائمی موهای زائد نقش اساسی ای را ایفا می نماید.


کلینیک تخصصی صاحب کوثر
کلیه حقوق این وب سایت محفوظ و متعلق به دکتر کوثر هدایت میباشد.
[ طراحی وب سایت و سئو | امپریال برند ]