جالوپرو-چیست

جالوپرو چیست؟

جالوپرو یک محلول تزریقی قابل جذب مجدد و منحصر به فرد است که توسط شرکت Professional Derma SA تولید شده است. این ماده حاوی اسید هیالورونیک به شکل هیالورونات سدیم است. JALUPRO به عنوان یک ماده احیا کننده پوست، پوست را تغذیه می کند و به روند جوان سازی طبیعی کمک می کند. این پرکننده همچنین دارای اسیدهای آمینه های گلیسین، ال-لوسین، L-پرولین و L-لیزین است که بخش عظیمی از ساختار کلاژن را تشکیل می دهند و رشد سلول را در پوست تشویق می کند و درخششی جوان و سالم به بیماران می بخشد.
جالوپرو یک فیلر جدید است که کمتر از یک سال است وارد ایران شده، اما تیم کلینیک زیبایی خانم دکترکوثر هدایت از آنجایی که همیشه در جستجوی بهترین کیفیتها و خدمات هستند، از جالوپرو استفاده می کنند.

 

جالوپرو از چه چیزی ساخته شده است؟

جالوپرو همچنین می تواند اثرات سایر روش های درمانی مانند سایر پرکننده های پوستی، درم ابریژن و لایه برداری را برای ماندگاری بیشتر آنها افزایش دهد. این محصول در دو ویال با هیالورونات سدیم و دو بطری اسید آمینه وجود دارد که قبل از درمان با هم مخلوط می شوند.
جالوپرو پوست را تغذیه می کند و به جوان سازی طبیعی کمک می کند. جالاپرو یک محلول تزریقی قابل جذب و استریل است که به عنوان یک "بیوروژیتالایزر" پوست (تقویت کننده کلاژن پوست) عمل می کند که می تواند برای بهبود بافت پوست و نرم شدن خطوط ریز و چین و چروک استفاده شود. این محصولات تقویت کننده پوست می باشد که ظاهری طبیعی و جوان تربه پوست می دهد.

 

جالوپرو چیست


جالوپرو برای چه استفاده می شود؟

- ضد پیری صورت و بدن
- علائم کشش
- سیاهی زیر چشم
- آماده سازی، بهبود و طولانی شدن نتایج برای روشهای مختلف زیبایی مانند لایه بردارهای شیمیایی، فیلرها، میکرودرم ابریژن و غیره


جالوپرو دارای خاصیت آبرسانی و حمایت از ساختار کلاژنی پوست است و بیماران بعد از تزریق، زیبایی بیشتری در پوستشان بدست می آورند. از آنجا که این ماده حاوی اسیدهای آمینه ای است، که برای جوان سازی و رشد پوست ضروری است، بیماران می توانند نقایص پوستی مانند علائم کشیدگی و چین و چروک های متوسط را صاف و پر کنند، در حالی که سلول های تولید کلاژن و فیبروبلاست ها را را برای بهبود چهره تحریک می کند.
جالوپرو می تواند به صدمات ناشی از آفتاب، جوش های آکنه و همچنین افزایش حجم لب ها کمک کند. از این ماده پرکننده برای صورت، گردن، دستها، زیر بغل، شکم، زانو و سطح داخلی ران استفاده می شود. همچنین روی پوست خشک و کم آب که ممکن است مواد مغذی ناشی از سایر روش های درمانی را از دست بدهد، به خوبی کار برد دارد. این ماده برای آبرسانی، شادابی و جوان سازی پوست استفاده می شود و به طور طبیعی ظاهر بیمار را احیا می کند.

 

جالوپرو چگونه کار می کند؟

جالوپرو در واقع یک محلول تزریقی است که به طور خاص با استفاده از مخلوطی از اسیدهای آمینه و اسید هیالورونیک هوشمند ساخته شده است، که باعث بهبود بافت پوست می شود و می تواند چین و چروک و خطوط ظریف را کاهش دهد. این مخلوط بدن شما را تحریک می کند تا تولید کلاژن و الاستین خود را افزایش دهد و پوست را مرطوب می کند تا کیفیت کلی پوست را بهبود بخشد.
این درمان با پشتیبانی از فیبروبلاست ها، که کلاژن مورد نیاز برای ترمیم بافت همبند را دوباره می سازند، کار می کند. این باعث ترغیب پوست به ترمیم طبیعی خود و حفظ مواد مغذی و آبرسانی می شود. با افزایش سن در بیماران، خطوط و چین و چروک های پوستی برجسته تر می شوند - به ویژه با استعمال سیگار و آفتاب. اسیدهای آمینه حاصل از جالاپرو، همراه با فیبروبلاست های موجود، مواد مغذی لازم را ایجاد می کنند تا به کند شدن روند پیری کمک کنند. در ضمن روند طبیعی تخریب کلاژن با گذر زمان راهن به تاخیر می اندازد. اسیدهای آمینه برای ایجاد و حفظ سلامت پوست ضروری هستند و در نتیجه ظاهری طبیعی و جوان تر به وجود می آورند. این محلول تزریقی شگفت انگیز یک درمان موثر برای پوست است که به نظر می رسد درخشان و جوان است و هیچ روش تهاجمی ندارد.

 
چند نوع جالوپرو وجود دارد؟

جالوپرو دو نوع دارد: کلاسیک و HMW.


- کلاسیک بیشتر برای افراد جوان تر که اولین علائم پیری پوست را دارند مناسب است.


- HMW حاوی اسید هیالورونیک بیشتری است که برای افراد مسن مناسب است، به خطوط عمیق تر که به رطوبت بیشتری نیاز دارند و به جای زخم های عمیق تر کمک می کند.
جالوپرو از ۲۰۰۵ در دنیا مورداستفاده قرار گرفته ولی در ایران مدت کمی است که وارد شده است.

 

ما در کلینیک زیبایی خانم دکتر کوثر هدایت همیشه بهترین مواد را استفاده می کنیم. از این رو برای کمک به شادابی شما جالوپرو نیز موجود است.

 

جالوپرو چیست


چگونه جالوپرو تزریق می شود؟

این تزریق فقط توسط پزشک زیبایی باید انجام شود، تا از بروز هرگونه عارضه ناخواسته جلوگیری کنید.
لذا توصیه می شود حتما با کلینیک زیبایی خانم دکتر کوثر هدایت تماس بگیرید.


با استفاده از کرم بی حسی محل بی حس می شود و سپس تمیز ضدعفونی می شود. جالوپرو یک درمان تزریقی است. پس از تزریق، جالوپرو بدون نیاز به ماساژ یا ایجاد توده به سرعت در زیر پوست پراکنده می شود. این درمان حدود 30 دقیقه در هر منطقه تحت تزریق خواهد بود. تورم ناشی از تزریق نیز در کمتر از یک روز رفع خواهدشد.
قبل از تزریق پودر اسید آمینه و محلول هیالورونات سدیم را با هم مخلوط می کنیم. بعد از میکس کردن دو محلول تزریق هرچه زودتر باید انجام شود (حداکثر کمتر از ۶ساعت) با یک سوزن کوچک به آرامی داخل پوست تزریق می شود. برای کاهش ناراحتی در طول درمان، ممکن است از کرم بی حس کننده یا تزریق بی حسی یا ویبراتور استفاده شود.


از روشهایی مانند میکروپاپول، شبکه، فنینگ یا تزریق بادبزنی، خطی یا ترکیبی برای انجام درمان استفاده می شود. مقدار استفاده شده بستگی به منطقه تحت درمان دارد. با این حال، بهتر است از استفاده زیاد محلول برای جلوگیری از قرمزی و تورم شدید خودداری کنید. حداقل 3 روز منتظر بمانید. پس از اتمام تزریق، بیمار باید از قرار گرفتن در معرض اشعه خورشید در ناحیه درمان تا کاهش تورم جزئی خودداری کند.


این پرکننده پوستی نوآورانه به کاهش چین و چروک های عمیق و خطوط ظریف و همچنین ایجاد علائم کششی در قسمت داخلی ران و سایر مناطق پس از کاهش وزن یا بارداری کمک خواهد کرد. این حتی می تواند یک گزینه برای تقویت و گسترش اثرات سایر روش های زیبایی باشد، در حالی که به آبرسانی پوست خشک کمک می کند.


چه مدت طول می کشد تا جالوپرو اثر کند؟

از جالوپرو به محض بروز اولین علائم پیری در صورت، گردن، دست ها، زیر بغل، اندام مانند ران، زانوها و ناحیه شکم استفاده کنید. این ماده می تواند چین و چروک ها و خطوط ظریف را از بین ببرد و بافت پوست را بهبود بخشد.
بیشتر آنها برای اثر مطلوب به 1-3 بار درمان نیاز دارند. دوره جالوپرو 3 جلسه ای 14 روز با هم فاصله دارد. درمان های بیشتر می توانند 3-4 بار در سال تکرار شوند. نتایج بعد از تزریق آشکارتر می شوند و می توانند تا 6 ماه ادامه داشته باشند.


آیا جالوپرو ایمن است؟

جالوپرو یک فیلر بسیار ایمن است.
بیماران مبتلا به اختلالات خونریزی، حساسیت شناخته شده به هیالورونات سدیم یا سایر اجزای این محصول برای استفاده از این محصول توصیه نمی شوند. همچنین، برای استفاده در مناطق دارای تحریکات پوستی یا کاشت سیلیکون مناسب نیست.
جالوپرو برای زنان باردار و زنانی که شیرده هستند توصیه نمی شود.
اما همانطور که قبلاً در بالا ذکر شد، درمان باید توسط یک پزشک زیبایی انجام شود. اینجا ما در کلینیک زیبایی خانم دکتر کوثر هدایت منتظر شما عزیزان هستیم، تا با کمترین هزینه و بهترین مواد، آن خدمات بالایی که شایسته شما عزیزان می باشد را در اختیارتان بگذاریم.

 

 

نویسنده: بهنوش بهرامعلی


کلینیک تخصصی صاحب کوثر
کلیه حقوق این وب سایت محفوظ و متعلق به دکتر کوثر هدایت میباشد.
[ طراحی وب سایت و سئو | امپریال برند ]