لیفت صورت و غبغب با دستگاه اولتراسل کیوپلاس

لیفت صورت و غبغب با دستگاه + اولتراسل کیوپلاس


دستگاه اولتراسل کیوپلاس چیست؟

رویای داشتن چهره و بدنی جوان‌تر بدون «رفتن به زیر چاقو» به لطف دستگاه‌های زیبایی غیرجراحی مانند؛ اولتراسل کیوپلاس در حال تبدیل شدن به واقعیت است.
همه افراد زیبایی را دوست دارند و سعی می‌کنند با استفاده از هر وسیله‌ای که در دسترس دارند مانند: لباس و لوازم جانبی، رژیم غذایی و ورزش، مراقبت از پوست، مراقبت از مو و عمل های زیبایی جذابیت خود را افزایش بدهند، مخصوصا در عصر حاضر این موضوع بیشتر مورد توجه افراد قرار گرفته است.

با این حال، اکثر افراد تمایلی به انجام عمل جراحی ندارند که، دلایل بحث برانگیزی مانند؛ مسائل مالی، ترس (از نحوه انجام کار و نتایج)، کمبود زمان و عدم تمایل به بیهوشی از جمله آنها است.
برای چنین افرادی که نیاز به تغییر اساسی دارند، ورود گزینه‌های جراحی با تکنولوژی بالا بدون عمل یک موهبت الهی بوده است.
یکی از این دستگاه‌هایی که در میان انبوه دستگاه‌هایی که برای تغییر چهره و بدن نتایج قابل مشاهده دارد، اولتراسل کیوپلاس است.

این دستگاه در عمر کوتاه اختراعش، توانایی بالایی را در کاهش چربی و سفت کردن پوست صورت و بدن در کوتاهترین زمان از خود نشان داده است.
اولتراسل کیوپلاس که توسط Jeisys Medical، مبتکران و رهبران سیستم‌ های درمانی زیبایی و پزشکی مبتنی بر انرژی توسعه داده شده است، از امواج فرا صوت متمرکز با شدت بالا (HIFU) Highintensity focused ultrasound برای کاهش سلول‌ های چربی ناخواسته و سفت کردن پوست در همان زمان استفاده می‌ کند.

در طول درمان، اولتراسوند ایجاد شده توسط مبدل بر روی بافت اعمال می شود. این تحویل دقیق انرژی HIFU به ناحیه درمان باعث ارتعاش مولکول های بافت هدف می شود. گرما به دلیل اصطکاک بین مولکول ها ایجاد می شود و در نتیجه کلاژن دناتوره شده و بافت ها تخریب می شوند.

فرکانس دستگاه سرعت جذب انرژی توسط مولکول های بافت را تعیین می کند. هرچه فرکانس بالاتر باشد طول موج کوتاهتر است. طول موج‌ های کوتاه‌ تر در بافت‌ های نازک‌ تر و با ضخامت کمتر مؤثر هستند.
درمان در ناحیه صورت اغلب با یک جلسه پاسخ مشهودی دارد. در لیفت و بالا بردن گونه ها و کاهش عمق خط خنده و خط اندوه یا ماریونت. همچنین در کوچک شدن و لیفت غبغب درمان موثری است که، دکتر کوثر هدایت اغلب درمان هایفو با اولتراسل کیوپلاس در این ناحیه را با دو کارتریج عمقی خطی و نقطه ای با عمق 5/4درمان می‌ کند که، منجر به پاسخ بارزتر می شود.
در ضمن همراه کردن هایفو با درمان های دیگر مانند: مزوتراپی ناحیه غبغب می تواند تاثیر درمان را افزایش دهد.
چروک های ریز دور چشم و دور دهان با سری های اختصاصی این نواحی کاهش قابل توجهی دارند.

درمان ترکیبی صورت یعنی استفاده همزمان از بوتاکس فیلر یا مزوژل برحسب نیاز بیمار همراه هایفو تاثیر درمان را دوچندان می کند.
در بدن پس از دو تا چهار جلسه درمان، بیماران شاهد بهبود قابل توجهی در نواحی مانند: بالای بازوها و پهلو ها و اطراف زانو و تا حدی ران ها هستند.
 اولتراسل کیوپلاس برای هدف قرار دادن دقیق و بازسازی طبیعی کلاژن طراحی شده است که، در نتیجه خاصیت ارتجاعی پوست بیشتر و ظاهری سفت‌ تر و منحنی‌ تر ایجاد می‌ کند.

 

لیفت صورت و غبغب با دستگاه اولتراسل کیوپلاس


 اولتراسل کیوپلاس چگونه در پوست تاثیر می گذارد؟

 اولتراسل کیوپلاس باعث حذف چربی در پوست می شود. به ویژه کارتریج های خطی که نوع جدیدی از تکنولوژی هایفو هستند در حذف چربی های قسمت تحتانی صورت و غبغب با دو مکانیسم آسیب گرمایی و آسیب مکانیکی غشای سلول چربی ناشی از انرژی امواج فراصوت بسیار موثر هستند.

اولتراسل کیوپلاس از رادیکال کانتورینگ صورت و بدن برای جوانسازی، لیفتینگ و سفت کردن پوست استفاده می کند که، شامل موارد زیر است:


1- جوانسازی پوست صورت

انرژی هایفو به داخل درم نفوذ می کند تا رشد کلاژن جدید را تحریک کند که، ظاهری جوان و طبیعی را به پوست بازگرداند. تخریب نقطه ای و دقیق پوست می تواند منجر به تحریک پروسه های کلاژن سازی و ترمیم شود.
انرژی هایفو با تولید کلاژن جدید کمک می کند که، چین و چروک های دور چشم ، دور لب ، گونه و شقیقه ها باز شوند.


2- کانتورینگ بدن

اولتراسل کیوپلاس همان اثر لیپو ساکشن غیر جراحی را دارد. ما می‌ توانیم با از بین بردن چربی‌های سرسخت که در طول زمان در پوست جمع شده اند را، با کمک اولتراسل کیوپلاس از بین ببریم تا پوست لطیف و زیبا تری داشته باشید.
البته تاثیر هایفو در صورت بارزتر از بدن است و درمان سلولیت های بدن نیاز به درمان چند جلسه در کنار ورزش و فعالیت بدنی دارد.
حسن هایفو در از بین بردن سلولیت کلاژن سازی همزمان و سفت ترشدن بافت پوست ناحیه تحت درمان است. 


3- سفت کردن پوست

بسیاری از مواردی که ممکن است در ظاهر افزایش بافت چربی بدن باشد، اغلب به افتادگی پوست مربوط می شود، زیرا پوست با افزایش سن خاصیت ارتجاعی خود را در سراسر بدن از دست می دهد. انرژی هایفو پوست افتاده در صورت و غبغب را سفت می کند.

 

لیفت صورت و غبغب با دستگاه اولتراسل کیوپلاس


چرا اولتراسل کیوپلاس اینقدر خاص است؟

اولتراسل کیوپلاس یک درمان ایمن و غیر تهاجمی برای لیفت و سفت کردن نواحی صورت و بدن است که، با استفاده از سونوگرافی متمرکز با شدت بالا (HIFU) است. فناوری نو آورانه کاملاً جدید اولتراسل کیوپلاس علاوه بر لیفت و سفت کردن صورت، بافت چربی را نیز هدف قرار می دهد، به این معنی که می توان از این درمان برای کانتور کردن نواحی خاص استفاده کرد و به طور موثر لیپوساکشن غیر جراحی را انجام داد. تکنولوژی جدید کارتریج های خطی linear کمک می‌کند تا با درد کمتر در مدت زمان کمتر تاثیر بیشتری را بر بافت چربی بگذاریم.
برخلاف درمان‌های قدیمی‌تر دستگاه اولتراسل کیوپلاس تقریباً 3 برابر سریع‌تر از آنها عمل می کند، علاوه بر این اغلب بیماران پاسخ بهتر با درد کمتر را نسبت به تجربه های قبلی هایفو ذکر می کنند.

 

لیفت صورت و غبغب با دستگاه اولتراسل کیوپلاس


درمان توسط اولتراسل کیوپلاس در کلینیک زیبایی چقدر زمان می برد؟

جلسات درمانی اولتراسل کیوپلاس به مدت تقریبی یک ساعت است که، به طور خاص برای هر فرد طراحی شده است.
قبل از انجام نیاز به استفاده از بی حسی نمی باشد.
تنظیم انرژی های دستگاه توسط پزشک متخصص کمک می کند تا، بیماران بهترین و موثرترین نتیجه درمانی را تجربه کنند.

 

لیفت صورت و غبغب با دستگاه اولتراسل کیوپلاس


بعد از اولتراسل کیوپلاس چقدر استراحت لازم است؟

می توانید بلافاصله پس از درمان اولتراسل کیوپلاس فعالیت های روزانه خود را از سر بگیرید.
بهتر است تا ۵ روز از کرم های ضدآفتاب مناسب پوستتان و آبرسان استفاده کنید.
تجویز همزمان داروی محرک کلاژن سازی می‌تواند تاثیر درمان را بیشتر کند.

 

لیفت صورت و غبغب با دستگاه اولتراسل کیوپلاس


نتایج اولتراسل کیوپلاس چه زمانی قابل مشاهده است و چه مقدار ماندگاری دارد؟

خبر خوب این است که، بلافاصله پس از لیفت صورت با اولتراسل کیوپلاس نتایج را می بینید.
نتیجه نهایی بعد از ۳-۴ ماه بارزتر می شود. خبر بهتر این است که، با تولید کلاژن جدید، نتایج به مدت حداقل 6 تا 12 ماه بعد از آن باقی می ماند.
همین امر در مورد درمان های کاهش چربی نیز صدق می کند. ممکن است متوجه یک اثر کانتورینگ فوری شوید، اما اثرات کامل آن در 4 ماه آینده بهبود می‌یابد. با ادامه پیر شدن پوست، درمان‌های بیشتر می‌تواند به کند کردن روند طبیعی پیری کمک کند.

 

لیفت صورت و غبغب با دستگاه اولتراسل کیوپلاس


سخن پایانی

لیفت صورت و غبغب با دستگاه اولتراسل کیوپلاس در مطب خانم دکتر کوثر هدایت انجام می شود. با استفاده از این دستگاه منحصر به فرد و تخصص ایشان سعی می کنیم تا، زیبایی که شما عزیزان در جستجوی آن هستید را به شما هدیه دهیم.

 

نویسنده:بهنوش بهرامعلی

 


کلینیک تخصصی صاحب کوثر
کلیه حقوق این وب سایت محفوظ و متعلق به دکتر کوثر هدایت میباشد.
[ طراحی وب سایت و سئو | امپریال برند ]