تزریق ژل و فیلر

تزریق ژل و فیلر 1

در مقالات قبلی درباره تزریق ژل و فیلرها کاملا توضیح داده شد. در اینجا قصد داریم 4 تا از بهترین انواع ژل و فیلر که توسط خانم دکتر کوثر هدایت مورد استفاده قرار می گیرد را توضیح دهیم. خانم دکتر کوثر هدایت سالهاست برای بیمارانشان از این 4 نوع ژل و فیلر بسیار با کیفیت استفاده می کنند. این بدان جهت است که خانم دکتر کوثر هدایت در کارشان بسیار حساس هستند و علاقه دارند مشتریان عزیزشان با آگاهی کامل بتوانند انتخاب خود را داشته باشند. شایان ذکر است این مواد جز برترین های دنیا و ایران می باشند.

 

تزریق ژل و فیلر

 

ژل و فیلر JUVEDERM چیست؟

با افزایش سن، پوست شما تغییر می کند. به عنوان مثال، تولید ماده ای مرطوب کننده طبیعی به نام هیالورونیک اسید (HA) را کاهش می دهد. با گذشت زمان و از دست دادن HA در پوست، چین و چروک در صورت و خطوط "پرانتزی" اطراف دهان شما نمایان می شود. ژل تزریقی JUVEDERM جایگزین HA از دست رفته پوست شما می شود و حجم آن را باز می گرداند و چین و چروک صورت را صاف می کند. JUVEDERM زیر پوست شما بلافاصله چین و چروک های صورت شما را صاف می کند و بلافاصله می توانید تفاوت را مشاهده کنید.

Juvederm یک پرکننده پوستی مبتنی بر اسید هیالورونیک است. چندین محصول در خانواده Juvederm وجود دارد. همه آنها برای کمک به افراد در رفع علائم پیری صورت استفاده می شود. هر محصول از خانواده Juvederm دارای پیوند و غلظت های مختلف اسید هیالورونیک است. محصولات مختلف هریک برای تزریق در مناطق و اعماق مختلف طراحی شده اند تا مشکلات خاصی را هدف قرار دهند. پرکننده های Juvederm دارای قوام صاف و ژل مانند هستند.

وقتی صحبت از زیبایی چهره می شود، همه ما نگرانی های مختلفی داریم. خوشبختانه ژل و فیلر JUVEDERM طیف گسترده ای از گزینه های درمانی را ارائه می دهد که می تواند متناسب با نیازهای شخصی شما تنظیم شود.لذا درمان های مختلف برای نیازهای مختلف افراد وجود دارد. در زیر انواع ژل و فیلر JUVEDERM  نام برده شده :

  • Juvederm Voluma XC برای افزایش سایز گونه ها و حجم دهی به زیر سطح پوست استفاده می شود.

  •  Juvederm Vollure XC برای رفع چین و چروکهای سطحی که به دنبال از بین رفتن خاصیت ارتجاعی پوست در اطراف دهان و بینی  ایجاد میشود استفاده میشود. به خطوط لبخند معروف هستند.

  • Juvederm Ultra XC و Juvederm Volbella XC به عنوان درمان های غیر جراحی تقویت لب عمل می کنند.

  • Juviderm ultra4 یک فیلر مناسب است که جهت رفع خط خنده یا نازولبیال یعنی خطی که بین آلای بینی تا گوشه لب هست به کار می رود. همچنین از این ژل برای حجم دهی گونه و چانه یا رفع خط غم یا ماریونت که از گوشه های لب به سمت پایین قراردارد استفاده می شود.

قبل از درمان Juvederm ، با یک متخصص پزشکی در مورد اهداف و انتظارات زیبایی خود صحبت کنید.

ما در کلینیک زیبایی خانم دکتر کوثر هدایت در خدمت شما هستیم تا شما را به هدف زیبایی بیشتر برسانیم.

درمان Juvederm اغلب در همان روز مشاوره در کلینیک خانم دکتر کوثر هدایت انجام می شود و به آماده سازی زیادی احتیاج ندارد.

دستورالعمل های ساده ای که باید قبل از مشاوره و درمان دنبال کنید ، به طور کلی شامل اجتناب از مصرف داروهایی مانند آسپیرین، ایبوپروفن است. توصیه می شود در هفته های قبل از درمان از الکل خودداری کنید. سیگار نکشیدن نیز قبل از درمان موثراست. اجتناب از این موارد می تواند از بروز کبودی جلوگیری کند. همچنین هر گونه حساسیت را کاهش داد.

هر گونه حساسیت بعد از تزریق را باید به پزشک اطلاع دهید.

مناطقی را برای Juvederm مورد هدف قرار می گیرد:

  • گونه ها: Juvederm Voluma XC  و Juvederm Ultra4 XC

  • در اطراف بینی و دهان: Juvederm Ultra Plus XC و Juvederm Vollure XC و Juvederm Ultra4 XC

  • لب ها: Juvederm Ultra4 XC و Juvederm Volbella XC

 

تزریق ژل و فیلر

 

ژل و فیلر JUVEDERM چگونه کار می کند؟

Juvederm با افزودن حجم به بافت صورت از طریق ماده فعال اسید هیالورونیک کار می کند. اسید هیالورونیک یک ماده طبیعی است که در بدن انسان یافت می شود. باعث تحریک تولید بافت همبند پوست می شود (کلاژن). با افزایش سن، تولید اسید هیالورونیک و کلاژن کاهش می یابد. این امر باعث افزایش افتادگی و چروک شدن پوست صورت می شود.

در طی این روش، پزشک زیبایی، به طور معمول از قلم برای مشخص کردن مناطق تحت درمان استفاده می کنند. سپس پزشک زیبایی شما Juvederm را در ناحیه مورد نظر تزریق می کند. آنها همچنین برای اطمینان از توزیع یکنواخت وکاهش احتمال تورم، ناحیه را به آرامی ماساژ می دهند. کل این عمل بسته به ناحیه تحت درمان معمولاً بین 15 تا 60 دقیقه طول می کشد.

آمپول های Juvederm حاوی مقدار کمی لیدوکائین کاهش دهنده درد است. این کمک می کند تا درد و ناراحتی را که در طول درمان احساس می کنید به حداقل برسانید و باعث شود به سرعت برطرف شود.

 

خطرات و عوارض جانبی ژل و فیلر JUVEDERM

همانطور که می دانید این ژل سالهاست با اطمینان در سراسر دنیا تزریق میشود و از سال 2010 مورد تایید سازمان غذا دارو امریکا یا FDA قرار گرفت. با این حال ممکن است به دنبال تزریق این فیلر کمی تورم و کبودی داشته باشید. سایر عوارض جانبی شایع عبارتند از:

  1. سرخی

  2. برجستگی

  3. درد جزئی

  4. خارش

همه این عوارض معمولاً طی دو تا چهار هفته فروکش می کنند.

عوارض جانبی جدی تر، معمولاً با تزریق غیرحرفه ای همراه است، مانند تزریق ناخواسته Juvederm به رگ خونی و نکروز بافت، دیگر عوارض می تواند شامل اسکار دائمی، ناهنجاری های بینایی، کوری یا سکته مغزی باشد.

به همین دلیل بسیار مهم است که دکتر خود را عاقلانه انتخاب کنید. اطمینان حاصل کنید که آنها برای انجام این روش آموزش دیده، دارای گواهینامه و مجوز هستند. لذاتوصیه می شود برای تزریق Juvederm حتما به پزشک زیبایی متخصص و حرفه ای همچون خانم دکتر کوثر هدایت مراجعه بفرمایید.

 

توصیه های بعد از تزریق ژل و فیلر JUVEDERM

زمان نیاز به استراحت و مراقبت recovery time حداقل است. اما به افراد توصیه می شود حداقل تا 24 ساعت پس از درمان از انجام فعالیت های شدید، قرار گرفتن در معرض آفتاب، آرایش و مصرف الکل خودداری کنند.

بیشتر افراد اثرات Juvederm را بلافاصله یا پس از کاهش تورم مشاهده می کنند. نتایج به طور معمول بین شش ماه تا دو سال طول می کشد. این بستگی به این دارد که کدام محصول Juvederm استفاده شده باشد.

 

تزریق ژل و فیلر

 

خلاصه ای درباره ژل و فیلرهای Aliaxin

Aliaxin یک محصول پرکننده پوستی مونوفازیک است که شامل ترکیبی از وزن مولکولی کاملاً مشخص اسید هیالورونیک برای به دست آوردن اثرات مختلف بیولوژیکی و مکانیکی است. از ویژگی های کلیدی Aliaxin یکپارچه سازی و پایداری بافتی بالا و در نتیجه نتایج طبیعی اما در عین حال طولانی مدت است. توسط IBSA Farmaceutic  در سایت مورد تایید FDA ایالات متحده در سوییس تولید می شود و توسط HA-Derma Ltd در انگلستان و ایرلند و دیگر کشورهای اروپایی توزیع می شود.

نام عمومی این محصول اسید هیالورونیک غیر حیوانی (HA) است.

 

ژل و فیلرهای Aliaxin حاوی چه چیزی است؟

اسید هیالورونیک IBSA یک اسید هیالورونیک با درجه خلوص فوق العاده خالص است که از طریق یک فرآیند تخمیر زیستی اختراع شده از Streptococcus Zooepidemicus تولید می شود، که از نظر خلوص، ایمنی و مقاومت بالا در برابر فرایندهای تولید حرارتی در سطح جهان "درجه یک" است.

 

ژل و فیلرهای Aliaxin چگونه ساخته می شود؟

فرآیند اتصال متقابل Aliaxin منجر به ژل آماده برای استفاده بدون نیاز به تکه تکه شدن یا دستکاری اضافی، با درصد اتصال متقابل کم (<10٪) و محتوای کم باقی مانده BDDE (<0.1 ppm) می شود. همه اینها به لطف بهینه سازی خصوصیات ویسکوالاستیک، محصول نهایی را ایمن تر و راحت تر تزریق می کند.

 

آیا قبل از تزریق ژل و فیلرهای Aliaxin آزمایش پوستی لازم است؟

به تست آلرژی نیازی نیست.

توصیه می شود افراد دارای حساسیت شناخته شده به هیالورونیک اسید و کسانی که باردارهستند از تزریق بپرهیزند. اگر در دوران شیردهی هستید حتما به پزشک خود اطلاع دهید.

 

عوارض جانبی گزارش شده ژل و فیلرهای Aliaxin

اریتم گذرا (قرمزی)، تورم، درد، خارش، تغییررنگ یا حساسیت به لمس در محل تزریق.

 

ژل و فیلرهای Aliaxin موقت است یا دائمی؟

اسید هیالورونیک در طی چند ماه به طور کامل در داخل پوست تجزیه می شود و در نهایت هیچ اثری از ماده پر کننده باقی نمی ماند.

 

مدت زمان اثر ژل و فیلرهای Aliaxin

این بستگی به میزان تزریق، سن و سبک زندگی شما و همچنین تزریق صحیح محصول توسط یک پزشک زیبایی دارد. Aliaxin از 6 تا ۱۸ ماه موثر است و پیشنهاد می شود حتی در تزریقهای با ماندگاری کم یک یا دو مرحله درمانی در سال کافی باشد.

بسیار مهم است که یک متخصص زیبایی تزریق را انجام دهد بنابراین توصیه می شود با مرکز زیبایی خانم دکتر کوثر هدایت تماس بگیرید.

 

ادامه دارد ...

مقاله تزریق ژل و فیلر 2

 

نویسنده: بهنوش بهرامعلی


کلینیک تخصصی صاحب کوثر
کلیه حقوق این وب سایت محفوظ و متعلق به دکتر کوثر هدایت میباشد.
[ طراحی وب سایت و سئو | امپریال برند ]