10 مزیت لیزر موهای زائد زیر نظر متخصص پوست

10 مزیت لیزر موهای زائد زیر نظر متخصص پوست

لیزر موهای زائد به منظور از بین بردن موهای ناخواسته ی صورت ، پا ، چانه ، زیربغل ، دست ها و خط بیکینی و موارد دیگر مورد استفاده قرار می گیرد و در سراسر دنیا طرفداران مخصوص به خود را دارد. لیزر توسط دکتر پوست و زیبایی انجام می شود. لیزر در صورتی که تحت نظر متخصص پوست صورت گیرد بسیار کارآمد بوده و نتایج مثبتی را به همراه خواهد داشت. در ادامه ده مزیت لیزر موهای زائد تحت نظر دکتر پوست و مو را مورد بررسی قرار خواهیم داد:


سرعت بالا

لیزر موهای زاید یکی از روش های درمانی سریع است. اگرچه میزان سرعت تا حد زیادی به منطقه ی تحت درمان بستگی دارد اما به احتمال زیاد فرد مراجعه کننده به متخصص زیبائی می تواند در چند هفته ی نخست نتایج حاصل از لیزر را مشاهده کند.


دقیق

لیزر موهای زائد به طور دقیق فولیکول های موی زائد را مورد هدف قرار داده و این مزیت سبب می شود تا شما نتایج بهتری از لیزر کسب کنید. لیزر موها برای افرادی که دارای موهای ضخیم هستند و یا رنگ پوست روشن تری دارند، با دقت بیشتری عمل کرده و می تواند با کارایی بیشتری همراه باشد.


تاثیرگذار

بیشتر مراجعه کنندگان در طی 3 الی 7 جلسه با کاهش موهای زائد خود را مشاهده خواهند کرد و در نتیجه در صورتی که لیزر موهای زائد تحت نظر دکتر پوست و زیبایی صورت گیرد ، می تواند درمانی بسیار کارآمد و تاثیرگذار باشد.

بیشتر بدانید 

بهترین متخصص پوست و مو کیست؟


مقرون به صرفه

هنگامی که لیزر موهای خود را شروع کردید دیگر نیازی به هزینه کردن پول خود برای کرم های رفع موهای زائد ، موم های اپیلاسیون ، تیغ و موارد دیگر نخواهید داشت و در این حالت به میزان زیادی در هزینه های شما صرفه جویی خواهد شد.

صرفه جویی در زمان

هنگامی که شما از لیزر برای رفع موهای زائد استفاده می کنید به تدریج دیگری نیاز به صرف زمان زیاد برای اصلاح موهای زائد خود نخواهید داشت و با استفاده از این تکنیک درمانی تحت نظر متخصص زیبائی به نتایج مطلوبی دست خواهید یافت.


منتظر رشد مو نیستید.

به منظور حضور در جلسه ی لیزر موهای زائد تحت نظر متخصص زیبائی لازم است که موهای زائد خود را اصلاح کنید و پوست شما فاقد موهای سطحی باشد. این مزیت در سایر روش های اصلاح موهای زائد وجود ندارد چرا که در چنین روش هایی لازم است که صبر کنید تا موهای زائد شما رشد کنند و سپس نسبت به اصلاح موهای زائد اقدام کنید.


هزینه های پیش رو

اگرچه ممکن است که در نخست هزینه های قابل توجهی برای لیزر موهای زائد تحت نظر دکتر پوست و زیبایی خود پرداخت کنید اما در نهایت در دراز مدت دیگر نیازی ندارید تا هزینه های زیادی برای خرید ابزارهای اصلاح موهای زائد صرف کنید.

در خصوص مراقبت از پوست مقاله زیر را با مطالعه فرمائید

۵ نکته در مراقبت از پوست


مناسب برای قسمت های مختلف بدن

لیزر موهای زائد تحت نظر متخصص زیبائی برای بخش های مختلف بدن به کار برده شده و می تواند تاثیرگذار باشد. در واقع هر قسمت از بدن که دارای موهای زائد بوده و و شرایط لیزر موهای را دارد می تواند به عنوان منطقه ی هدف انتخاب شده و تحت درمان قرار گیرد. اما باید در نظر داشته باشید که این روش درمانی برای موهای بسیار نازک و روشن مناسب نبوده و نمی تواند تاثیرات لازم را داشته باشد.

عدم آسیب به پوست فرد مراجعه کننده

یکی از مهم ترین مزیت های لیزر موهای زائد تحت نظر دکتر پوست و زیبایی این است که احتمال آسیب دیدن پوست شما به شدت کاهش می یابد. در واقع در صورتی که لیزر توسط متخصص پوست صورت گیرد ، پوست شما دچار تغییر رنگ نشده و در نهایت دیگر مشکلات پوستی را برای شما به همراه نخواهد داشت.

راحتی لیزر موها

لیزر موهای زاید منطقه ی وسیعی را تحت درمان قرار می دهد و رفع موهای زائد را در زمان بسیار کوتاهی انجام خواهد داد. به طور معمول هر جلسه لیزر ممکن است که 20 دقیقه الی 30 دقیقه به طول بیانجامد. در حین لیزر موها فرد مراجعه کننده متحمل درد زیادی نشده و آرامش خواهد داشت.
در نهایت لیزر موهای زائد تحت نظر متخصص زیبایی مزیت های بسیاری دارد و بهتر است که فرد پیش از مراجعه به کلینیک های زیبایی در مورد تخصص و تجربه ی پزشک معالج خود تحقیق کند.


کلینیک تخصصی صاحب کوثر
کلیه حقوق این وب سایت محفوظ و متعلق به دکتر کوثر هدایت میباشد.
[ طراحی وب سایت و سئو | امپریال برند ]